|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrozamet
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:20, 21 Sty 2011 Temat postu: historia rowerów z silnikiem sachs |
|
|
Serdecznie zapraszam kolegów do rozmowy na temat pierwszych rowerków wyposazonych w silnik sachs,zapewne wielu z was posiada te pojazdy od wielu lat i dysponuje wiedzą o jego "ewolucji".Moze ktos poda jakies daty wprowadzenia ich na rynek,moze cos o modernizacji podwójnej ramy na pojedyńczą,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 16:30, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak podaje Wikipedia początek, produkcji nastąpił w 1985roku. Dość trudno znaleźć zebrane w jednym miejscu szczegóły dotyczące ewolucji rowerów z silnikiem. Najwięcej interesujących wiadomości będzie mógł podać kol. bikestrading, gdyż urodził się w ojczyźnie rowerów i goździków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrozamet
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:35, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tak sie zastanawiam czy spartamety na pojedynczej ramie zastąpiły od dawna produkowana podwójną rame,czy były produkowane na wraz.
Czasem spotyka sie w ofertach na alle. piekne okazy tych klasyków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wrozamet dnia Pią 17:36, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 17:56, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Może zobacz to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrozamet
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:00, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
na ostatnim zdieciu czytamy ze rower ze zdiecia pochodzi 1998r,wiec raczej produkowano na wraz pojedynczą i podwójna rame w tych latach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:15, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie do końca chyba rozumiem co masz na myśli pisząc "pojedyncza" czy "podwójna" rama?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrozamet
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:12, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no tak ,racja ,może to byc niezrozumiałe, chodzi o te rury na których widniej głowny napis marki roweru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kit
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:36, 29 Wrz 2011 Temat postu: Sachs i jego wspólnicy |
|
|
Odświeżam temat, bo choć jeszcze nie zgruntowałem zbytnio forum, to zasiedlają go właściwie sami Spartanie (a może lepiej Spartiaci). I historię zaczynają od roku 1985 roku!
A przecież zabawę z silnikiem umiejscowionym przy osi tylnego koła - i tak też prawidłowo nazywa się nasze forum - zaczął Ernst Wilhelm Sachs. A firm które korzystały (i korzystają) z jego motorków było przynajmniej 80. W tym oczywiście Spartan i Wanderer.
A czy wiecie, że piasta wolnobiegowa pod nazwą Torpedo, to również jego wynalazek?
Zainteresowanych tematem ( i też piękną panią na warkoczącym motorku) kieruję na poniższą stronę:
[link widoczny dla zalogowanych]
A wyłącznie polskojęzycznym przypominam o Tłumaczu Google .
Pasjonatom burczących zabytków polecam też bogato ilustrowaną stronkę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nasze pojazdy są zilustrowane i opisane w dziale "Felietony" - "Silniczki rowerowe".
Jeśli nie macie jednak jakiś zabezpieczeń antywirusowych to chyba lepiej tam się nie zapuszczać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kit dnia Czw 22:00, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:49, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tych rozwiazan bylo wiele sinik maw produkowany po wojnie w bylej ddri wegierski montowany juz nie przy kole ale pod piasta pedalow i napedzal kolo przez rolke radziecki KO no i nasz Gnom ,ktory byl rowniez w wykonaniu do napedu malej lodki lub kajaka rowniez francuzi produkuja do tej pory silnik napedzajacy rolka przednie kolo tak jak nasz gnom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|