|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zen193
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:09, 03 Sty 2014 Temat postu: Mój składak |
|
|
Przesyłam kilka fotek roweru składanego zimą 2013r. Silnik po remoncie, reszta kupiona w różnych sklepach. Miał byc trochę "retro"dlatego trochę złotych szprosów. Wygodny mimo sztywnego widelca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xbuli
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostyń-Pleszew Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:29, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Rowerek dopracowany, extra sakwy i siodełko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sardynka
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:52, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zen193, napisz coś więcej, co w silniku było robione i czy silnik z kołem bez problemu pasował do ramy. Może w nowej ramie musiałeś rozgiąć tylny widelec przed zamontowaniem koła? Rowerek bardzo ładny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zen193
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:59, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
silnik miał wymieniony pierścień i wszystkie uszczelnienia. Łożysk nie wymieniałem, były w b. dobrym stanie. Dodatkowo zrobilem gaźnik ( wymiana dyszy, uszczelki ).
W ramie musiałem podciąć tylne mocowanie koła. Było za grube i blokowało silnik. Trochę się naszukałem linek. Nie mogły być orginalne ze względu na przelotki w ramie. Chciałem je przez nie przeprowadzić więc linki nie mogły mieć końcówek po obu stronach. Dopasowałem od hamulców bębnowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sardynka
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:11, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zen193 , nam do ciebie jeszcze kilka pytań:
1. Rama jest aluminiowa, czy stalowa?
2. Jaki jest rozmiar tej ramy? Chodzi o wymiar A mierzony tak jak tu --> [link widoczny dla zalogowanych]
3. Czy rama jest wystarczająco sztywna w porównaniu do orginalnej? Jak załadujesz w tylne sakwy 20 kg to rower nie "tańczy na boki" ?
4. Jaki masz wymiar koła z tyłu (559 czy 590 mm), a jaki z przodu?
5. Co to znaczy, że "musiałeś podciąć tylne mocowanie koł"? Masz na myśli szlifowanie haków, aby były cieńsze? Czy masz na myśli poszerzenie otworu w którym osadzona jest oś koła?
6. Bagażnik masz orginalny od sparty, czy kupiłeś nowy i go przerobiłeś?
7. Gdzie masz akumulator (na zdjęciu nie widać)?
8. Musiałeś do ramy lub innych elementów coś dospawywać?
9. Ważyłeś rower ?
10. Ile zębów ma przednia zębatka, a ile tylna?
11. Często jeździsz tylko na pedałach (bez silnika), czy raczej jeździ się ciężko i tego unikasz?
Na razie tyle pytań
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sardynka dnia Sob 8:48, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zen193
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:55, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
sardynka,
rama jest aluminiowe 26" 48cm/19"
dane ramy:
Aluminiowa rama Biria TC. Dwusystemowa do obsługi wielobiegowej piasty planetarna 3,7,8 -rzędowej z hamulcem wewnęcznym i przerzutek (3x7,3x8, 3x9). Rama przystosowana do kół o rozmiarze 26'. Do montażu hamulcy typu ' V -brake i tarczowych. Dla zwiększenia sztywności ramy dolna rura ramy ma w przekroju kształt oval.
Specyfikacja:
• Materiał ramy:Aluminium 6061
• Rozmiary: 19"
• Rozmiar kół: 26"
• Wysokość rury sterowej: 180 mm
• Stery: zintegrowane 1,1/8"
• Rozmiar suportu: BSA 68x1,37"
• Rozmiar sztycy podsiodłowej: 27,2mm
• Dostosowana do hamulców: V- brake , tarczowych IS (International Standrad)
• Haki: Uniwersalny do przerzutek planetarnych i zewnętrznych (M10x1)
• Uchwyt do dynama: z lewej strony
• Uchwyty do błotników i bagażnika: na śruby M5
• Przelotki do pełnych pancerzy przerzutki tył
• Przelotki do pełnych pancerzy hamulca tył
• Waga ramy: 2515 gr.
haki były za wysokie, zwłaszcza prawy haczył o silnik i musiałem ściąc 8 mm
bagażnik i akumulator jest od sparty
do ramy nic nie spawałem
zębatki jak w sparcie 38/16
koło tył 590 z przodu 26"
rama jest bardzo sztywna, mocniejsza od orginalnej Saxonette
roweru nie ważyłem ale powinien ważyc podobnie jak Saxonette
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikson29
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szczecinski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:17, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
bardzo ladny projekt ale szkoda ze nie poszles za ciosem i nie zamontowales 5 wolnobiegu
laczny koszt calego osprzetu to okolo 200 zl
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Obserwator
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:43, 08 Sty 2015 Temat postu: rower |
|
|
Zen193: fajny rowerek! Gratuluję cierpliwości. Szkoda, że foty takie małe. Może uda ci się wstawić większe przez [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam problem z bagażnikiem. Pod sakwami bardzo się poobcierał. Po ich zdjęciu nie wygląda fajnie. Jak to naprawić na trwale? - chromować? Znacie inne trwałe sposoby?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|