|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:14, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Na kołach,remont dobiega końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:19, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:22, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:01, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
W oczekiwaniu za memraną gażnika;-)
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
oświetlenie i filterek paliwa na swoim miejscu
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:37, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ładne te gumki - co to za model?
A filterek do paliwa? Ceramiczny czy siatka?Skąd?
Pisałeś że to rower dla twojej kobiety i dałeś jej męskiego Primusa?
A takie ładne damskie bywają ...
Fajnie ten rower odrobiłeś - mnie jakoś finezji wykończenia brakuje..ufff...
Ale to chyba wynika z tego że jak mam chodzić po tych specach od malowania czy innych pierdoł i prosić się za swoje pieniądze - a nie wszytsko moge zrobić sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:12, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Gumy to Bibia,filterek kupiłem za 3 zł w motoryzacyjnym,siatka.Primus jest damski.W tym tygodniu myśle,żę go odpale.Jeszcze mnie czeka zakup platformy na trzy rowery na hak samochodowy,i kto wie czy bliżej lata wybiorę się na północ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:57, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Grozisz?.... czekamy, czekamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:50, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Spartamet jeżdzi wybornie;-),założyłem licznik mechaniczny,długość linki do licznika może być.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Saxonette też dopracowane,ale gażnik zalewa.Na wolnych obrotach chodzi idealnie,ale przy dodaniu gazua nawet przechyleniu rowera do przodu (jak stoi na nóżkach)silnik gaśnie.Czy to może być wina nadmiernego uszczelnienia przepustnic?,chyba wywale na próbe te dorobione oringi na przepustnicach.Albo poziom paliwa jest za duży?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 17:20, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki to gaźnik. Sprawdź czy jest zamontowany mały o-ring pomiędzy metalowym korpusem, a płytką plastikową. O-ringi które zamontowałeś nie mają wpływu. Dalsze przyczyny to membrana i zbrudzony zaworek iglicowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:54, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Oring jest zamontowany,membrana nowa,zaworek iglice ostrze nawet wypolerowałem,trzyma paliwo nic nie przecieka.Martwi mnie poziom paliwa,oba gażniki to bing,w Spartamecie mam poziom paliwa około 0,5-1 cmm niżej.Dysza w Saxonette jest 40.Mieszanke zrobiłem 1:100,a bardziej kopci niż w tym drugim 1:60.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 19:09, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli problem leży w pływaku. Zamień na próbę. Jeśli szlifowałeś ostrze iglicy to to może być powodem. Sprawdź ile wystaje ostrze ponad korpus pływaka. Powinno wystawać 12-12,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:54, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś przekładać gaźniki? Kopcenie może sugerować uszkodzony simmering.
Z tego co się orientuję rower masz z tego samego źródła co podmiejski...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:43, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Prześliczne te twoje rowery - napradę imponująca jakość. Mnie nie zawsze cierpliwości starcza - po próbach silnikowych jak jeździ to ...sruuuuu!!!!!!
Zazdroszczę - ale nie zawistnie. Niech ci służą tak dobrze jak wyglądają a ja cieszę się że oglądając - czuję doping.
Licznik pięknie sie prezentuje.
Co do gaźnika.
Objawy zbliżone - a teraz pora na dedukcję i analizę.
U mnie jak się zalewa z gaźnika to nie chce pracowac na wolnych obrotach tylko chwile pochodzi a potem staje.
Dysza 40 i obniżony poziom paliwa mogą sugerować że ktoś walczył z problemem w gaźniku myśląc że za dużo podaje paliwa a przecież gdyby tak bylo to by sie nie wkręcał na obroty a nie: kopcił.
Simmering faktycznie może być - u nie było mocno podobnie.Miałem dziurę w simmeringu i bez sprężynki to olej przerzucało do komory spalania w takiej ilości że kompresja nie dała chodzić silnikowi!
Sprawdź czy olej pije choć statycznie nie bierze dużo.
Prawda jest taka że zetknąłem się i z obracającymi simmeringami i tak stwardniałymi że hoho.
Powiedz coś o wyglądzie świecy?
No oczywiście przekłądka gaźnika to jeden z najlepszych testów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:56, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam ,mam zapytanie czy przy wylaczonym silniku i otwartym kraniku paliwa na rurce od kolektora ssacego pokazuje sie paliwo ,jesli tak to nie koniecznie jest wina zaworka iglicowego ,a jednoczesnie moze swiadczyc o niekontrolowanym doplywie paliwa ,a to prowadzi do zalewania silnika ,swieca czarna i kopcenie z wydechu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:12, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi o tą rurkę plastikową co nakłada się wężyk od dekompresatora,jak o tą to mam zaklejoną klejem,bo nie mam dekompresatora.Od strony filtra też nie widać paliwa,i nigdzie nie wycieka.Jak dam jutro rade to przełoże gażniki.Sprzęgiełko też bardziej się ślizga niż w Spartamecie,zapewne czeka mnie rozpołowienie silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|