Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odrestaurowanie Spartamet
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:05, 29 Lis 2010    Temat postu:

ja na ten kruciec zalozylem kawalek wezyka i zatkalem srubka ,a jesli sprzeglo sie sliska to bez naklejenia nowych okladzin sie nie obejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:03, 30 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj całość rozebrałem,wygląda nieciekawie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Sprzęgiełko,okładziny wytarte do zera
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Dzwon głębokie rysy,czy ktoś z Was przetaczał go.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Tłok do wymiany głębokie rysy,bardzo głębokie
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Luz w zamku około 1,2 mm[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze,że cylinder też dostał,głębokie rysy
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś z Was szlifował cylinderek,


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 0:12, 30 Lis 2010    Temat postu:

Szlifu w tych cylindrach się nie stosuje. Gładź to bardzo cienka warstewka nikasilu. Są zakłady nakładające nową warstwę, ale koszt takiej usługi jest kosmiczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:14, 30 Lis 2010    Temat postu:

Cylinder jest aluminiowy (powłoka NiCaSil) i nie nadaje się do wykonania szlifu. Ewentualnie można rozwiercić, wprasować tuleję i dobrać odpowiedni tłok.
Chyba nie jest aż tak źle żeby trzeba było ingerować w cylinder...ewentualnie wygładź rysy i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 0:20, 30 Lis 2010    Temat postu:

Poczytaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:24, 30 Lis 2010    Temat postu:

Z tego co wiem to w Polsce nikt nie nanosi powłoki NiCaSil'u... Jak się nie mylę, najbliżej w czeskim zakładzie specjalizującym się w silnikach Jawa, potrafią takie cuda robić, ale koszty tak jak ringo napisał są kosmiczne...rower za to kupisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 0:24, 30 Lis 2010    Temat postu:

Tu również zajrzyj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:27, 30 Lis 2010    Temat postu:

Tłok jest w opłakanym stanie,kupie nowy.Ma wymiar B,jak dojść do tego czy przeskoczyć na wymiar C.Macie wymiary luzu tłoka w cylindrze? I jaki jest przeskok z wymiaru np. B na C. No cylinderek może aż tak żle nie wygląda,ale rysy ma.Jeśli się nie szlifuje to musi pozostać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:33, 30 Lis 2010    Temat postu:

Powiem Ci, że tymi rysami bym się nie przejmował, chyba że ciągną się przez cały cylinder, aż do miejsca gdzie mieszanka jest sprężana. Bardziej bym się przejmował gdyby warstwa NiCaSil'u był wytarta w okolicach okna wydechowego i kanałów dolotowych...
Skok z B na C to 0,01mm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:33, 30 Lis 2010    Temat postu:

To i tak,że ten silniczek chodził.Na wolnych obrotach idealnie;-),ale wyrażnie był słabszy od tego drugiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 0:34, 30 Lis 2010    Temat postu:

B ma średnicę 32,94mm, C 32,95mm, a D 32,96mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:36, 30 Lis 2010    Temat postu:

Tylko tyle 0,01,to może zamówić C,bo i tak nie jestem w stanie dokładnie tego zmierzyć (luzu tłoka w cylindrze)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:38, 30 Lis 2010    Temat postu:

Pierścień nie problem,można dopiłować,gozej z tłokiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:41, 30 Lis 2010    Temat postu:

Do jutra Panowie,dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:46, 30 Lis 2010    Temat postu:

Problem może się pojawić jak luz z tłokiem C będzie za mały... wtedy cylinder będzie się grzał jak pieron i przyśpieszysz jego zużycie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Wto 0:56, 30 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 13 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin