|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:05, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja na ten kruciec zalozylem kawalek wezyka i zatkalem srubka ,a jesli sprzeglo sie sliska to bez naklejenia nowych okladzin sie nie obejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:03, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj całość rozebrałem,wygląda nieciekawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Sprzęgiełko,okładziny wytarte do zera
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Dzwon głębokie rysy,czy ktoś z Was przetaczał go.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Tłok do wymiany głębokie rysy,bardzo głębokie
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Luz w zamku około 1,2 mm[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze,że cylinder też dostał,głębokie rysy
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś z Was szlifował cylinderek,
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 0:12, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Szlifu w tych cylindrach się nie stosuje. Gładź to bardzo cienka warstewka nikasilu. Są zakłady nakładające nową warstwę, ale koszt takiej usługi jest kosmiczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:14, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cylinder jest aluminiowy (powłoka NiCaSil) i nie nadaje się do wykonania szlifu. Ewentualnie można rozwiercić, wprasować tuleję i dobrać odpowiedni tłok.
Chyba nie jest aż tak źle żeby trzeba było ingerować w cylinder...ewentualnie wygładź rysy i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 0:20, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Poczytaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:24, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to w Polsce nikt nie nanosi powłoki NiCaSil'u... Jak się nie mylę, najbliżej w czeskim zakładzie specjalizującym się w silnikach Jawa, potrafią takie cuda robić, ale koszty tak jak ringo napisał są kosmiczne...rower za to kupisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 0:24, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tu również zajrzyj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:27, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok jest w opłakanym stanie,kupie nowy.Ma wymiar B,jak dojść do tego czy przeskoczyć na wymiar C.Macie wymiary luzu tłoka w cylindrze? I jaki jest przeskok z wymiaru np. B na C. No cylinderek może aż tak żle nie wygląda,ale rysy ma.Jeśli się nie szlifuje to musi pozostać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:33, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, że tymi rysami bym się nie przejmował, chyba że ciągną się przez cały cylinder, aż do miejsca gdzie mieszanka jest sprężana. Bardziej bym się przejmował gdyby warstwa NiCaSil'u był wytarta w okolicach okna wydechowego i kanałów dolotowych...
Skok z B na C to 0,01mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:33, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To i tak,że ten silniczek chodził.Na wolnych obrotach idealnie;-),ale wyrażnie był słabszy od tego drugiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 0:34, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
B ma średnicę 32,94mm, C 32,95mm, a D 32,96mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:36, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko tyle 0,01,to może zamówić C,bo i tak nie jestem w stanie dokładnie tego zmierzyć (luzu tłoka w cylindrze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:38, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Pierścień nie problem,można dopiłować,gozej z tłokiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekawo
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupca wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:41, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Do jutra Panowie,dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:46, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Problem może się pojawić jak luz z tłokiem C będzie za mały... wtedy cylinder będzie się grzał jak pieron i przyśpieszysz jego zużycie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Wto 0:56, 30 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|