|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Śro 14:21, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
A po kie licho używać siły? Ale jeśli już ktoś musi, to tu sobie coś wybierze. W pobliskim sklepie rowerowym zapewne też coś się znajdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacekduet
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:14, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Przed włożeniem opony dobrze jest posmarować jej rant jakimś śliskim płynem, może być płyn do zmywania. Po takim zabiegu sama wskakuje, a przy okazji nie niszczy się warstwa gumy oddzielająca drut. Miałem przypadki zniszczonej nowej opony przeciętej właśnie podczas wkładania na sucho. Drut na wierzchu, dętka wystrzela pomiędzy drutem, a oponą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vikinger
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:26, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja spotkałem się z pęknięciem druta w nowej oponie Schwalbe 44-590, opony z tego roku, świeżo ze sklepu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 11:42, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
I odpowiedziałeś na pytanie, czy warto inwestować w drogie, od dawna nie produkowane opony? Te które jeszcze można namierzyć to leżaki magazynowe. Nie lepsza taniutka Kenda? Przy niej druty nie pękają, a jakość chyba jednak nie gorsza od opon Schwalbe. Drogie nie zawsze znaczy lepsze. )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacekduet
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:44, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ringo masz rację.wystarczy przejść się n giełdę, gdzie są setki rowerów z tzw, zachodu, większość z nich ubrana jest w opony Schwalbe-niemal wszystkie z wybrzuszeniami z boku, często nadpęknięte przy drucie. Wiem, że mają już wiele lat, ale spotykam opony naszego Stomilu z lat 60-80 łyse jak głowa Kojaka a powłoka gumowa na nich jest gładka, bez żadnych pęknięć i wybrzuszeń.
Co do Kendy, fakt, że jest tania, ale ostatnio zauważyłem, że coraz częściej przecina je rant obręczy. Niekiedy nie wytrzymują nawet sezonu, zwłaszcza te leciutkie. Chyba solidniejsze, z niższej półki, są opony CST, zwłaszcza te antyprzebiciowe, niestety 26x1 3/8 niedostępne,a szkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:16, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawe są te rozmiary opon w naszych rowerach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 2:38, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Według niektórych norm, a tych jest od groma i trochę, w dodatku nieujednoliconych, opony 26x590, to całkiem normalne opony i nawet dość popularne w niektórych krajach. Ale dlaczego konstruktor rowerów zastosował właśnie ten rozmiar? Tego już chyba nigdy się nie dowiemy. Przecież wystarczyłoby zastosować wyłączni felgi pod oponki 26x559 i na temat opon nie byłoby ani jednego postu na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:02, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Co zrobić. Ale to cała uroda tych rowerków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vikinger
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:08, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Widocznie Sachs miał niezły kontrakt ze Schwalbe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 17:35, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Może nie cała firma, a ktoś z biura konstrukcji. W każdym razie to po mimo wszystko nieporozumienie, Tym bardziej, że dało się jednak wyprodukować bezproblemową felgę o wymiarze 26x559. Szczęśliwi posiadacze tych felg przy swoich jeździdełkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:51, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nic nie pozostaje tylko zmienić tylne koło na mniejsze i zakładać oponki tańsze 😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacekduet
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:30, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam dwa rowery z kołami 26x559 i 26x590, żadnej różnicy w jeździe nie zauważyłem. To koło 26x590 trafiło mi się z oponą Szwalbe, ale była ona tak rozklapiona, że wizualnie miała szerokość jak 26x1,75. Wsadziłem więc do środka drugą oponę 26x590 z obciętym rantem z drutem ( ktoś już to na tym forum opisywał i ja skorzystałem z tego pomysłu), piszę o tym, ponieważ jeżdżę już dwa lata, i nic złego się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 23:14, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
marek123499 napisał: | Nic nie pozostaje tylko zmienić tylne koło na mniejsze i zakładać oponki tańsze 😊 |
Mareczku świetna rada. Mieniamy się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:55, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety Karolu mam tylko felgi 26-590 , a szkoda !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Sob 12:03, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem szczera duszyczko. Gdybyś tylko miał rower z felgą 26x559, to na pewno byłaby już u mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|