 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:29, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No cóż........zamówiłem Kendę oponę i dętkę. Oczywiście u Jopaska. Jest jeszcze inne wyjście czyli zmienić koło. Ale drogie tak jak cały rower. Więc na razie odpuszczam tą ewentualność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:50, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Popieram pomysł z opona w oponie jeżdżę już drugi rok tak i jest spokój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phantasm
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:53, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Poproszę o pełniejszy opis do tego "patentu" z oponą w oponie lub skierowanie gdzie to lepiej opisane.
Te same opony, te same rozmiary czy jak?
Na jakiej feldze to?
Obie opony nowe czy ta do wewnątrz jakaś ma być łysa lub prawie łysa aby dało się zmieścić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:26, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W tym przypadku opona musi być na koło 590. Ale wskazane jest, żeby była cieńsza niż opona zewnętrzna, np. jeżeli zewnętrzna jest 42X590 to ta, co idzie do środka najlepiej żeby była 40X590. Z opony która idzie do środka trzeba wyciąć druty.
Cała istota patentu polega na tym, żeby wzmocnić/pogrubić czoło opony czyniąc ją tym samym bardziej wytrzymałą na krawężniki i przebicia oraz, niestety, bardziej twardą.
Do środka może iść opona używana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:27, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Założyłem 26 x 1.1/2 Kendy. Pasuje. Próbna jazda się odbyła. Jak na razie wszystko ok. Oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:34, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Kenda poszła do środka opony jako wzmocnienie?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:36, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie. Pojedyncza Kenda. Normalne ogumienie. Żadnych przeróbek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:08, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie......pomocy. Jak sobie radzicie z Waszymi podstawami? Dzisiaj mi się rowerek wywrócił. Potem był koniec pracy silnika. Paliwo się zaczęło lać z gaźnika. Na pedałach do domu i na warsztat. Wyczyszczony gaźnik i w porzo. Ale co zrobić żeby te nóżki podwójne trzymały na maxa? Żeby nie było możliwości wywrotki na postoju. Tak jak w motocyklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 4:35, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:08, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ludzie.....co tu tak cicho? Zlot się szykuje!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:00, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
co do podnuzek to kupilem w sklepie podnuzki podwojne ,byly do rowerow 28'' to je troche skrucilem i rozszezylem i slużą ,z tym ze jak mocniej wieje to tez potrafi go wiatr polozyc kosztowaly 37zl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Nie 12:01, 23 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:04, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam Jumbo. Koszt wysoki ale stabilność jeszcze wyższa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 4:44, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem sobie siodełko Leppera od Jopaska. Wczoraj był pierwszy przejazd. Powiem tak.......mialem PUCH, potem w nim pękła sprężyna i siodełko wyremontowane nie było tak wygodne bez amortyzacji . Jednak Lepper wie co to wygoda na rowerze. To był pierwszy przejazd powiązany z ustawianiem i dopasowywanie do siebie. Przy mojej wadze 100+ obawiam się o los sprężyn ale jest ich sześć więc myślę że będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1807
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:38, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jak coś sprężyny są wymienne w tym modeli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|