|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henryk
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:55, 07 Lis 2012 Temat postu: olej ucieka |
|
|
zauwazylem ubytek oleju w przekladni8... ktoredy moze wyciekac???????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:57, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Np. simmeringiem wału, konusa lub piasty, przez odpowietrznik. Dolej do pierwszego zwoju gwintu, jak dalej będzie ubywać i nie zlokalizujesz wycieku to silnik nadaje się do remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 0:14, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Na korpusie silnika lub jego otoczeniu też widzisz jakieś ślady oleju? Jeśli nie to konsumuje go silnik i przestań szukać winy w gaźniku. A może jesteś przewrażliwiony. Ile cm3 ubyło i na jakiej trasie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henryk
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:57, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wlstrzyknalem olej do 1 zwoju gwintu i bez jazdy poziom opadl na glebokosc plastikowego korka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 11:21, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba jednak jesteś przewrażliwiony. Odpal maszynę, przejedź kilka km tak by silnik dobrze się rozgrzał, postaw na kilka minut i potem sprawdź poziom i ewentualnie uzupełnij. Napisz ile cm3 musiałeś dolać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henryk
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:47, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dokladnie po jezdzie sprawdzilem poziom oleju w przekladni i niby nic nie ubylo, ale natomiast korpus tlumika od strony walu jest mokry od oleju na gornej plaszczyznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 15:03, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie oring przy tłumiku masz uszkodzony, o ile nie ma śladów przedmuchu spod świecy i dekompresatora oraz śladów oleju na użebrowaniu cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henryk
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:29, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kol. ringo i co zrobic z tym fantem?gdzie szukac takiego oringu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 18:38, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kupisz w Rowerachstylowych: [link widoczny dla zalogowanych]
W sklepach motoryzacyjnych znajdziesz znacznie tańsze, ale wytrzymują góra kilka kilometrów. Muszą być wykonane z Vitonu. Również kol. bikestrading powinien mieć je na stanie: https://rowersachs.fora.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=105
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henryk
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:52, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
czu uszkodzenie oringu tlumika moze miec wplyw na moc silnika, czy ew. "lewe" powietrze czyli jego nadmiar moze powodowac spadek obrotow silnika i jego gasniecie? ale pomaga nao krotkotrrwale przesuniecie dzwigni z jazdy na ssanie i z ssania na jazde, sam juz nie wiem.. kol. ringo twierdzi, ze jestrm przewrazliowiony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
to masz kolego prawopodobnie kolego zapaskudzona dysze glowna paliwa co powoduje zbyt uboga mieszanke ,jak mu wzbogacisz mieszanke zmiejszajac ilosc powietrza to silnik zaczyna poprawnie pracowac ,wiec do dziela wyczysc dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humanity
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:31, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem i zaiste, tkwił od w dyszy głównej, także mam zdanie takie same jak przedmówca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzich
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:03, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam! Chciałbym zapytać czy można włożyć/wcisnąć/ simmering 45x52x5 przy piaście koła tylnego, nie rozpaławiając karteru,/silnik399/. Powoli wychodzi olej z przekładni i chyba poprzez ten simmering? A może żle skręcone połówki? jak to sprawdzić skąd trochę ubywa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
King_X
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk, Pomorze Środkowe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:00, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Można, ale najlepiej i z drugiej strony piasty zmienić jednocześnie, może ubywać oringiem na oście tylnej piasty od strony przekładni. Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jesli masz przyoliwiony tlumnik to moze delikatnie saczyc sie na polaczeniu silnika ,jesli szprychy kola sa zaoliwione to przez symeryng w piascie zdawczej na konusie a jesli masz zaoliwiony tylny hamulec to symeryng piasty zdawczej,ale jesli jest to sladowy wyciek i pilnijesz stanu to mysle ze nie warto rozwalac wszystkiego tyklo zwijac asfalt do konca sezonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|