|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:38, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ringo51 napisał: | Patrzysz od strony wylotu spalin czy z przeciwnej strony. Od wylotu spalin to wrzesień 1999. Podaj model silnika. Będzie 399 lub 499 do odczytania na cylindrze przed korkiem wlewu oleju. Silniki w wersji niemieckiej również są oznaczane zazwyczaj jednym słoneczkiem, a drugie które podajesz może oznaczać końcówkę wersji z oznaczenia, z której odczytałeś tylko 99. Podaj gdzie są umieszczone cechy. |
Czyli silnik przedstawiony na foto w drugim poście jest w wersji niemieckiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:36, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
dokladnie nie wiadomo gdyz na fotce jest pokazane miejsce rocznika silnika
wersje niemiecka sprawdasz na stronie kadluba od strony kola zamachowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 9:53, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Wersja holenderska - prostokąt bez napisu. Wersja niemiecka - na prostokącie widnieje cyfra "20"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:59, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki niebiosom przynajmniej tu niespodzianki nie było. Prostokąt czysty - znaczy wersja NL. Ale ten mój rowerek to składak jakiś jest. Na ramie trochę poniżej miejsca gdzie wchodzi kierownica nabite jest NL S0006 czyli rok 2006. Na spodniej części zbiornika paliwa jest coś w rodzaju kółka-po obwodzie cyfry od 1 do 12, strzałka skierowana na 11. W środku cyfra 7-pionowa kreska wysokości cyfry-cyfra 6. Przez analogię z oznaczeniem rocznika silnika mniemam, że zbiornik jest z roku 1976. Ale nic to, po potraktowaniu środkiem czyszczącym wygląda prawie jak nówka.
Na silniku w "słoneczku" wybite 93 czyli wiadomo - jest to 1993. Też nic to bo nie jest zajechany i brzmi jak pszczółka. Po wymianie błotników (jutro mam nadzieję) drobnych zaprawkach i polerce ramy rowerek będzie niczego sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 16:20, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli silnik posiada zintegrowaną z cylindrem głowicę. Jeśli bez dekompresatora to typ 299. Jeśli z dekompresatorem to 399. Jednak jest mały problem ze zbiornikiem paliwa. Nie sugeruj się rokiem 1976......... bo tak jak cała reszta, musi o co najmniej o 10 lat młodszy, gdyż właśnie w drugiej połowie lat osiemdziesiątych ub. wieku, pierwsze egzemplarze rowerów z silnikiem ujrzały światło dzienne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:33, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik 301/A z dekompresorem typ 399. Zbiornik paliwa to "mniemałem" bo w konfrontacji z danymi jopaska dot. rocznika to 1976 dziwnie wyglądało. Ważne że po doczyszczeniu nawet mojej koleżance małżonce się spodobał. Wcześniej oczywiście płukanie, kupa paprochów wyleciała ale wcześniej zdążyły oczywiście zatkać gaźnik - też czyszczenie po raz drugi. Wiem, wiem filtr papierowy jutro załatwiam sprawę.
I może w końcu się porządnie rowerkiem przejadę i żonę przyuczę (niech w końcu powie że też chce rowerek) bo tylko raz wyjechałem na ulicę po 50m zatkał się gaźnik i musiałem wracać na pedałach a właściwie zjechałem bo z górki było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|