|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek111
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:38, 12 Lis 2013 Temat postu: rower z silnikiem sachs |
|
|
Witam mam pytanie odpośnie roweru i wytrzymałości silnika, ponieważ chciałem kupić taki na wiosnę. Jaki przebieg można uzyskać między remontami i czy często się psują? Jaki polecacie z elektrycznym starterem ( nie wiem czy on ma 2w1 ręczny i elektryczny czy jak?) lub tylko ręczny. Trasy jakie bym robił przy dobrej pogodzie od 20km max 50km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:34, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wytrzymałości silnika nikt ci nie określi przy kupnie bez rozkręcenia i itp...
Możesz przejeździć nawet 5lat bez remontu silnika tylko z czyszczeniami gaźnika a możesz przejeździć pół roku...
Z własnych obserwacji wiem że im mniej grzebiesz przy silniku po zakupie go (jak jest dobrze) tym dłużej cieszysz się jazdą na nim...
E-start uznał bym za bajer/gadzet w tych rowerkach jest to cześć która sprawia często kłopoty ale niestety/stety faceci są gazeciarzami i lubią to... Jest na pewno fajną sprawą ale nie brał bym tego za priorytet przy kupnie roweru...
Jak jest starter elektryczny jest też ręczny (szarpak przy silniku - o ile wcześniej ktoś go nie wydłużył).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek111
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:59, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jopasek napisał: | Wytrzymałości silnika nikt ci nie określi przy kupnie bez rozkręcenia i itp...
Możesz przejeździć nawet 5lat bez remontu silnika tylko z czyszczeniami gaźnika a możesz przejeździć pół roku...
Z własnych obserwacji wiem że im mniej grzebiesz przy silniku po zakupie go (jak jest dobrze) tym dłużej cieszysz się jazdą na nim...
E-start uznał bym za bajer/gadzet w tych rowerkach jest to cześć która sprawia często kłopoty ale niestety/stety faceci są gazeciarzami i lubią to... Jest na pewno fajną sprawą ale nie brał bym tego za priorytet przy kupnie roweru...
Jak jest starter elektryczny jest też ręczny (szarpak przy silniku - o ile wcześniej ktoś go nie wydłużył). |
właśnie lubie takie bajery ale widzę że cena jest większa o jakieś 600zł np u Pana ( do pana mam jakieś 40km jestem z piotrkowa trybunalskiego). bez silnika rowerem ciężko się jedzie czy normalnie jak każdym typowym holendrem bez silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vikinger
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:58, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bez silnika rowerem ciężko się jedzie czy normalnie jak każdym typowym holendrem bez silnika? |
Minimalnie ciężej, ale da się jeździć. Ja w lecie jeździłem często bez wspomagania silnikiem z 3 letnim dzieciakiem w foteliku. Trzeba pamiętać, że rower z silnikiem jest 2x cięższy od tego bez silnika no i w rowerze z silnikiem nie mamy biegów(chyba, że ktoś coś przerabiał).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek111
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:09, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
tego nie wiedziałem że nie ma biegów , mam nadzieje że psuć się nie będzie , teraz tylko posiadam komara na pedały 72r odreustaurowałem go ale żal mi jeździć gdzieś dalej pozatym strach jak się zepsuje to łatwiej pchać niż jechać na pedałach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek111
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:31, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
przepraszam że post pod postem ale zastanawiam się czy w szwecji są takie rowery bywam tam często ale nie zwróciłem uwagi na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ignas
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:39, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Biegi to akurat nie problem z dorobieniem, niestety poważny z dostępem do odpowiednich części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek111
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:02, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
myśle że nie będzie aż taki problem jazdy ciągłej na jednej przerzutce . przetrzepałem już tyle tematów że głowa mi pęka . konstrukcja silnika prostsza niż w komarku nie wspomne już o mojej zjawie... pozostaje tylko czekać aż sprzedam motocykl i kupić rower, mam nadzieje że będzie w dobrym stanie. Zawsze dbam o maszyny i leje drogie oleje syntetyczne ewentualnie półsyntetyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|