|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:15, 02 Sie 2011 Temat postu: Hamulce. |
|
|
Jak porównuję bębnowe hamulce w Spartamecie z V-breakami albo rolkowymi to dochodzę do wniosku, ze są do bani. W moim rowerze nie jestem w stanie zablokować żadnego z kół mimo maksymalnych nacisków na dźwignie (szczęki i bębny ok.), może to takie rowerowe ABS-y i skuteczność hamowania porównywalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marms
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:22, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Szam poluzuj linki hamulców żeby maksymalny nacisk wypadał na miejsce kiedy klamka zaczyna dochodzić do martwego punktu ok 1 cm od rurki efekt niezły sam zobacz.
W moim spartamecie hamulec przedni był kompletnie nieużywany może trzeba dotrzeć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:51, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak marms pisze zacznij używać częściej hamulca żeby się dotarł albo nalot zszedł i zacznie blokować koła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:49, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
proponuje zjac kolo tylne i zobaczyc czy szczeki nie sa zatluszczone olejem,ktory mogl sie przedostac przez symeryng zabieraka ,wowczas proponuje kupic srodek do odtluszczania tarcz hamulcowych l ub rozpuszczalnik acetonowy i je odtluscic i wymienic symeryng zabieraka ,a przednie - nakleil sie na nie pyl z okladzin i bebna i jest taki efekt jak podajesz ,rozebrac i przetrzec papierem sciernym szczeki, a beben przetrzec szmatka,jesli jest weszystko ok. to hamulce potrafia zablokowac kolo bez problemu,z tylu mogl wyciekac olej wczesniej i ktos po zmianie symerynga nie odtluscil szczek i rowniez bedzie slaby hamulec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:32, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:54, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak przy okazji: uczono mnie że "klamka" nie powinna dochodzić do rurki kierownicy bardziej niż grubość paluchów kierowcy - to tak na wypadek wywrotki która dociskała "klamkę"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|