|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michael44
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:24, 23 Lis 2012 Temat postu: Kilka pytań na dzień dobry |
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam ze stolicy! Wygląda na to, że będę chciał zacząć swoją przygodę z silnikami Sachsa, więc bardzo liczę na Waszą pomoc.
Koncepcja wygląda tak: chciałbym zbudować rower na długie zagraniczne wyprawy, najlepiej na bazie jakiegoś trekkinga. Kilka pytań na początek:
1. Czy silnik Sachs da się zamontować w rowerach trekkingowych z oferty znanych producentów rowerów? Takie rowery z reguły wyposażone są w koła 28'', wielkość ramy odpowiednia dla mnie to 21'' (o ile ma to jakieś znaczenie).
2. Ile to ustrojstwo waży razem ze wszystkimi niezbędnymi elementami (zbiornik na paliwo itd.)?
3. Gdzie kupić silnik? Czy w Polsce da się kupić nowy egzemplarz w wersji do samodzielnego montażu? Co z tylnym kołem? Jak rozumiem, jest to specjalne koło, a nie tylko kwestia wymiany piasty?
4. Chyba najważniejsze: czy taka koncepcja w ogóle ma sens? Jak jest z wytrzymałością i awaryjnością tych silników? Zakładając, że jadę na 3-tygodniową wyprawę, na której chce przejechać ze 3000 km, z nowym silnikiem - jakie awarie mogą mi się przytrafić na tak długiej trasie?
Będę wdzięczny za odpowiedź na te pytania albo informację, gdzie tych odpowiedzi szukać .
Pozdrawiam,
Michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:25, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
http://www.rowersachs.fora.pl/czym-jezdzimy,31/moje-konstrukcje,1081.html
Da się zrobić. To tylko kwestia umiejętności i oprzyrządowania.
Wago tego ustrojstwa to ok. 15kg tak na oko.
Silnik można kupić w Holandii (sklep wysyłkowy) za prawie 1000 euro. Tylne koło musi być oryginalne, nie ma możliwości przełożenia piasty bo to jest - tylne koło - odlew ze stopu aluminium.
Silniki są proste w budowie, mało wysilone a przez to wytrzymałe oczywiście przy prawidłowej obsłudze. W zasadzie w silniku o dobrym stanie technicznym jedyne co może się stać to zatkanie dyszy w gaźniku. Problem ten eliminuje zastosowanie papierowego filtru paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michael44
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:27, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kowalny napisał: | Da się zrobić. To tylko kwestia umiejętności i oprzyrządowania.
Wago tego ustrojstwa to ok. 15kg tak na oko.
Silnik można kupić w Holandii (sklep wysyłkowy) za prawie 1000 euro. Tylne koło musi być oryginalne, nie ma możliwości przełożenia piasty bo to jest - tylne koło - odlew ze stopu aluminium. |
Dzięki za odpowiedź! 15kg - masz na myśli wagę samego silnika z dodatkami czy cały rower? Możesz podać adres tego sklepu wysyłkowego? Od rana próbuję znaleźć jakiegoś dystrybutora tych silników (nowych), na razie znalazłem tylko same używane + ebay/allegro/serwisy ogłoszeniowe (tylko używane).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michael44 dnia Pią 11:28, 23 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:52, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj dowiesz się wszystkiego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek123499 dnia Pią 11:53, 23 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michael44
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:49, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
marek123499 napisał: | tutaj dowiesz się wszystkiego |
Dzięki Ci dobry człowieku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:04, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Waga całego roweru to ok. 30kg.
Silnik np. pod tym linkiem chociaż jak wpiszesz w google spartamet to dużo wyskoczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|