|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawko
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:33, 02 Gru 2015 Temat postu: Stan opłakany - wita :) |
|
|
Witam
Lokalizacja centrum kraju
Kupiłem sprzęt w stanie opłakanym, czy wszystko jest sprawne tego jeszcze nie wiem a co będzie dalej to czas pokaże...
Narazie czytam zacięcie forum na pewno bedę pytał coś też kupował
A czy bede jeździć "?"
Pozdrawiam
Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:28, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wrzuć zdjęcia jak bardzo opłakany stan?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:37, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie dasz handlarzowi to dasz na części. Czyli cena czyni cuda. Porobisz i poszalejesz. Nie ma to tamto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawko
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:38, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
silnik 099 lub 199 to silniki o tych samych przekładniach ?
mam 099 i tam nie ma tego ślimaka
a silniki to sa z tą szybszą przekładnią czy wolniejszą?
099 Sachs 301 Zdecydowanie transmisji dwóch prędkości.
Są to bardzo stare bloki, które mają krótszy ręcznego startu pokrywę.
199 Sachs 301 / A Pierwszy etap transmisji deco lub transmisji, bez dwóch prędkości bez deco.
299 Sachs 301 / A Pierwszy etap transmisji z deco
399 Sachs 301 / A E-start. Pierwszy etap transmisji z deco.
o co tu biega?
kolejne pytanie: niestety nie mogę wkleić linka do filmiku
możecie mi powiedzieć czym i po co Pan na tym filmiku smaruje wewnętrzną część simeringa od strony koła magnetycznego (2:50 minuta filmu) czy Wy też tak robicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawko dnia Śro 10:50, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezary167
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mrągowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:06, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jak pewno zauważyłeś simering ma dwie wargi , jedną od strony magneta -przeciwpyłową a drogą od strony korbowodu -główna uszczelniającą , między te dwie wargi warto dać nieco smaru aby nie było tak zwanego suchego startu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:32, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Silniki 099 i 199 to są takie same konstrukcyjnie silniki z wieloma zębatkami bez ślimaka są krótsze niż 299 i wyższe modele dlatego też mają krótszy szarpak o około 1cm (cały silnik też)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawko
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:03, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie Panowie za odpowiedz
Mam nadzieje ze nie będzie Wam przeszkadzać ze popytam jeszcze? Pytać pytam, ale kiedy dojdzie do jakichkolwiek ruchów w garażu tego jeszcze nie wiem chciałem tak stopniowo się „bawić” ze względu na czas i przefinansowanie Gorzej jak się okaże ze cewka albo moduł spalony, membrana w gaźniku i jeszcze coś i kosmos Dobra nieważne teraz kolejne pytania:
1. Czyli silnik 099 czy 199 to nie są silniki o wolniejszych przełożeniach odbijających się niższą prędkością?
2. Jak zdjąć zębatkę która została na wale od strony sprzęgła – ona jest przykręcona ? gwint prawy, lewy? Wszystko się tak pozaciekało ze nie chce „walić” nie w tą stronę.
3. Cewka ma ucięte po jednej stronie przewody to normalne?
4. Środkowe wyjście w niebieskim module zostaje nigdzie nie podpięte?
5. Sworzeń w tłoku może być nie przelotowy ?
6. Ten środkowy wianek można dopasować z jakiegoś polskiego roweru? Albo o jaki pytać w sklepie rowerowym?
7. Jest gdzieś może spis wszystkich simeringów i oringów jakie są w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:45, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
1. Czyli silnik 099 czy 199 to nie są silniki o wolniejszych przełożeniach odbijających się niższą prędkością? - nie nie są wolniejszym silnikami ale niektórzy mówią że minimalnie ale znacznie mocniejsze. Silniki wolniejsze wybite mają 20 na karterze koło szarpaka to są rowery z silnikami przystosowanymi na rynek niemiecki.
2. Jak zdjąć zębatkę która została na wale od strony sprzęgła – ona jest przykręcona ? gwint prawy, lewy? Wszystko się tak pozaciekało ze nie chce „walić” nie w tą stronę. - o ile mnie pamięć nie myli to od środka kosza sprzęgła jest imbus którego trzeba wykręcić...
3. Cewka ma ucięte po jednej stronie przewody to normalne? - jeżeli cewka była wsadzona od wersji z e-startem to zostały dodatkowe przewody obcięte... ale bez zdjęcia to wróżenie z fusów.
4. Środkowe wyjście w niebieskim module zostaje nigdzie nie podpięte? potrzebujesz dodatkowy kabel do masy takie coś: [link widoczny dla zalogowanych]
5. Sworzeń w tłoku może być nie przelotowy ? - tak może być były takie na początku (w twojej wersji silnika)
6. Ten środkowy wianek można dopasować z jakiegoś polskiego roweru? Albo o jaki pytać w sklepie rowerowym? Dopasować od jakiegoś poslkiego roweru raczej nie... Popytać nic nie kosztuje Proszę tu: [link widoczny dla zalogowanych]
7. Jest gdzieś może spis wszystkich simeringów i oringów jakie są w silniku? Tak tu [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawko
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:16, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ja chyba zostanę męczennikiem tego forum ale bardzo się cieszę ze on istnieje
No to cdn pytań (piszę w tym wątku by nie zaśmiecać forum)
Mam zastały kompletnie silnik 099 (wał masakra nic z niego raczej nie będzie) i parę części z silnika 199 ale o kodzie 20 - ((
Wymieniłbym wszystkie zębatki żeby był w wersji szybszej ale mam jedną zepsutą tą zapadkami , no chyba ze ona jest taka sama, gorzej jak pomimo tej samej ilości zębów przekładnie się nie ułożą i zjadą się dwie zębatki
Mam dwa tłoki obydwa porysowane raczej do wymiany
Tłok o selekcji B ma denko całkowicie płaskie
Natomiast tłok o selekcji C ma równo wklęsłe tzn jego obrzeża są troszeczkę wypuszczone tłok o te wypuszczenie jest dłuższy – ma większą kompresję? Jest oryginalny, a ten płaski to zamiennik?
Łożyska na wale też mają luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|