|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:33, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Linka ssania nie może być "zupełnie luźna". Jej naciąg należy wyregulować. Po odkręceniu pokrywy filtra powietrza należy zdjąć filtr powietrza i zajrzeć do wlotu gaźnika. Następnie ustawić manetkę przy kierownicy w pozycję zapłon i tak regulować naciąg linki aby dolna krawędź przepustnicy znajdowała się równo z górną krawędzią otworu wlotowego. Wtedy jest prawidłowo i jeżeli z gaźnikiem jest wszystko w porządku to powinno się gasić silnik.
Do modułu wychodzą kabelki dwoma otworami. Dolnym czerwony, niebieski i czarny. Górnym otworem wychodzi jeden kabel (chyba niebieski) i za pomocą złączki połączony jest z czerwonym. To jest ten odpowiedzialny za gaszenie silnika. Jeżeli go nie ma to lipa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekantoniusz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:34, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie usiłowałem to wyregulować. Zdjąłem filtr, otworzyłem przepustnicę gazu (pierwsza od strony filtra, jest w niej otworek średnicy ok. 1 mm i zostaje pod nią szczelina ok 1-2 mm nawet przy zamkniętym gazie) i spojrzałem na przepustnicę ssania (w głębi, za dyszą). W położeniu "ssanie" jest całkowicie zamknięta, przesunąłem przełącznik powoli w kierunku pozycji "jazda" to zaczęła się unosić i w pozycji 1 już była w całości uniesiona. Przy pozycji STOP nie zauważyłem zmiany. Czy mi się wydaje, czy mam odwrotnie podłączone linki? bo coś mi się nie zgadza, patrząc na schematy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 21:57, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsza od strony filtra powietrza jest przepustnica ssania i to właśnie ona powinna reagować na przełączanie dźwigni przełącznika ssania. Zamień i ponownie wyreguluj linki. [link widoczny dla zalogowanych]
Przepustnica ssania to ta ze sprężynką, nr 4 na rysunku kol. Jopaska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekantoniusz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:14, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie tak myślałem! Zamieniłem już linki, wyregulowałem, i teraz gaśnie w położeniu "stop", energiczniej reaguje na dodanie gazu, ma przyjemniejszy dźwięk i pewnie nie będzie tyle palić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 22:20, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gratuluję. Być może linki będą wymagały małej korekty, ale to już drobiazg. Teraz dopiero będziesz mógł się rozkoszować jazdą. Przy zamienionych linkach, jazda to prawdziwa katorga. Życzę szerokiej drogi i zadowolenia z jazdy tym wspaniałym jeździdełkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekantoniusz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:48, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
no i padł mi. rano było ok ale stopniowo po południu tracił moc, opornie reagował na gaz, zgasł parę razy aż wreszcie na amen. Ledwo się toczył, trochę gaz go dławił a przyspieszał po ujęciu gazu. Teraz nie chce wstać za Chiny, nawet na ssaniu, sprawdziłem gaźnik, nic się nie zacięło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pon 19:18, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Świeca mokra? Na wszelki wypadek wkręć inną, przedtem sprawdź czy jest iskra. Jeśli świeca jest sucha to czeka Cię czyszczenie całego układu paliwowego ze zbiornikiem włącznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:25, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
witam bardzo serdecznie wszystkich nowych forumowiczow -rosniemy w sile ,ale chcialbym zwrocic uwage ze w temacie przywitanie wchodzicie z tematami technicznymi przez co zasmiecacie strone ,usuwal nie bede ale prosze pisac o tematach technicznych w odpowiednim dziale
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Pon 20:26, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pon 20:49, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj Stan.
Jeśli znajdziesz chwilę czasu, to mam prośbę, abyś cały temat przeniósł do odpowiedniego działu. Sam wiesz, że 90% postów rozmija się z tematem i przy szukaniu czegośkolwiek zawsze trzeba nieźle się nagimnastykować.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekantoniusz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:15, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
usiłowałem dobrać się do świecy, ale nie mam odpowiedniego klucza (te które mam są za małe). Jaki tam jest rozmiar?
Moje pytanie - jakim cudem mogło się coś zapchać w gaźniku, skoro jest filtr paliwa i filtr powietrza? bo obstawiam, że to coś z gaźnikiem, skoro powoli tracił moc, zapłon zwykle pada nagle. A silnik dobrze ciągnął po regulacji linek, następnego dnia w drodze do pracy też, potem jak jechałem w miasto trochę tracił moc, zgasł ze dwa razy, a wreszcie padł na amen i wstał tylko na krótko na ssaniu, na którym zaraz się zalewał (po odpaleniu należało je w mig wyłączyć, ale też nie do końca, bo wtedy gasł).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:47, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
stan2300 napisał: | witam bardzo serdecznie wszystkich nowych forumowiczow -rosniemy w sile ,ale chcialbym zwrocic uwage ze w temacie przywitanie wchodzicie z tematami technicznymi przez co zasmiecacie strone ,usuwal nie bede ale prosze pisac o tematach technicznych w odpowiednim dziale |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|