|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:28, 26 Mar 2012 Temat postu: Witam szanownych kolegów i koleżanki |
|
|
witam serdecznie,
Jako nowy na tym forum zamieszczam swój pierwszy post w tym temacie
Nie posiadam (jeszcze) roweru z silnikiem i jestem dopiero na etapie poszukiwań "tego" wymarzonego, tak więc póki co spędzam czas na zgłebianiu "tajemnej" wiedzy dotyczącej rowerów z silnikiem sachs.
Po cichutku wertuję wszystkie tematy forum, żeby zebrać jak najwięcej informacji przed zakupem o modelach, wersjach silnikowych typach ram i osprzęcie... Jak już zbiorę wystarczającą ilość wiedzy to zacznę zadawać trudne pytania
Moim typem na dzień dzisiejszy jest Saxonette Classic - ale chcę jeszcze poczytać, bo nie wiem np. czy typ silnika 399 jest lepszy czy gorszy od 499? Na co zwrócić uwagę decydując się na konkretny model itp.
Może wkrótce założę kolejny temat "prośba o pomoc w zakupie (wybraniu odpowiedniego modelu)"
tymczasem pozdrawiam serdecznie i zabieram się do czytania...
Łukasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:10, 26 Mar 2012 Temat postu: Re: Witam szanownych kolegów i koleżanki |
|
|
Witam.
lukasz napisał: | Na co zwrócić uwagę decydując się na konkretny model itp.
|
Przede wszystkim kieruj się stanem silnika i roweru!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:38, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
czyli np. model silnika 399, 499 nie ma raczej znaczenia? Czy np,. silnik ze ściąganą głowicą jest w jakimś stopniu lepszy, a może gorszy?
Mam na oku rower z giełdy z tego forum - więc mam nadzieję, na uczciwą ofertę skoro sprzedający cały czas jest na forum
Poza tym zdaję sobie sprawę, że to "stare" rowery i wszystko zdarzyć się może - ale chciałbym jednak kupić jak najbardziej oryginalny i "niegrzebany" rower - bez patentów i wszechobecnego silikonu w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:57, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma znaczenia większego może być to model nawet 199 które jak na moje spostrzeżenia spisują się najmniej awaryjnie ale całościowo często jest to starszy rower.
Z tego co się już zorientowałem nie ma w classicu silnika ze ściągana głowicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|