|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzwawa
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:26, 17 Mar 2012 Temat postu: Witam z Warszawy, mam chiński silnik rowerowy |
|
|
Witam z Warszawy,
Mam rower z chińskim silnikiem rowerowym i
czy na tym forum też mogę o niego pytać czy to forum tylko dla użytkowników sachsów? szukam też jakiegoś mechanika z Warszawy który by umiał serwisować ten silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:36, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
Pewnie, że pytać możesz... ale nie wiem czy uzyskasz odpowiedź, bo chyba nie wielu z nas ma taki silnik.
Wrzuć fotkę tego silnika na forum. W jaki sposób przenoszony jest napęd? Poprzez rolkę na koło czy łańcuch?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzwawa
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:02, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
tak wygląda zestaw, napęd jest łańcuchem na zębatkę na tylnym kole, silnik ma wbudowane sprzęgło obsługiwane klamką,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:13, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem bliźniaczą rosyjską konstrukcję (silnik KO) nawet dość mocny, ale żywotność i jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:52, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
musisz pamietac o jednym w rowerwch z tym silnikiem nie wytrzymuja szprychy od przeciazen wiec proponuje w miare delikatnie ruszac i nie chamowac zbyt ostro, a silniczek jest tak prosty ze nie widze koniecznosci szukania serwisu ,czy juz na nim jezdzisz czy dopiero przystepujesz do montazu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Sob 18:55, 17 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzwawa
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:41, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
przejechałem może z 5 km,
mam wersję 66ccm
szybko przyspiesza do 30 potem powoli do 40km/h
i dzisiaj miałem awarie, pływak w gaźniku okazał się nie szczelny i zatonął
a co za tym idzie nie blokował wypływu paliwa i paliwo zaczęło lać się strumieniem z filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:10, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli pływak miedziany to osusz i zalutuj . Jeżeli plastykowy to też tak zrób.
Obejżyj go dokładnie , jeżeli znajdziesz w nim więcej wad to go wymień .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:36, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jesli nowy to nic nie lutuj i nie klej tylko od razu niech go wymienia na nowy ,no i niestety silnik o pojemnosci 66ccm nie kwalifikuje sie jako silnik rowerowy ,pojazd z takim silnikiem powinien juz figurowac jako motorower i podlega ubezpieczeniu i rejstracji i nie powinienes nim jezdzic po sciezkach rowerowych i chodnikach ,rower z silnikiem pomocniczym nie powinien przekraczac 25km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzwawa
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:47, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
według obecnego polskiego prawa jeżeli to silnik elektryczny to nie może przekraczać 25km/h a spalinowy nie jest opisany,
natomiast na mocy wyroku sądu najwyższego zachowana jest dotychczasowa interpretacja i jeżeli silnik spalinowy ma mniej niż 50ccm i nie przekracza 50km/h to jest to rower z silnikiem pomocniczym:)
a na moim silniku nie ma oznaczenia i przyjmijmy, że ma 48ccm, i nigdzie na nim nie ma dodatkowych oznaczeń i nie da się go odróżnić od 48ccm.
taka jest wersja oficjalna i tego będę się trzymał
ps. pływak plastikowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzwawa dnia Nie 22:48, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|