|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:29, 26 Paź 2016 Temat postu: Witam z zielonej wyspu |
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam
Od soboty jestem szczesliwym posiadaczem roweru sachs saxonette classic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:00, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
witamy serdecznie w gronie pozytywnie zakreconych ,i proponuje poczytac wiadomosci zamieszczone na stronie zanim zaczniesz cokolwiek walczyc przy silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:26, 27 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Walka dopiero sie zacznie rower dostalem w sobote prosto z holandii w nie najgorszym stanie. silnik pracyje rowno i ladnie wyczyscze tylko gaznik i silnik nie wymaga wiekszych prac. Z tego co widzialem ma juz modul Turbo zalozony. Jedyne co musze naprawic to starter elektryczny nie tyle co sam starter a jego podlaczenie ktos usunal przycis z kierownicy ucial kable od startera i podlaczyl je na krotko do nieoryginalnej baterii. Wiec jakby ktos mial foto lub schemat podlaczenia bylbym bardzo wdzieczny
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:52, 27 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
proponuje zrobic zapalarke tak jak przy zapalaniu recznym,co bys mogl zapalac z siodelka a o tym gadzecie z rozrusznikiem to radze ci dac sobie z nim spokój ,kolo zamachowe ma wieniec rozrusznika z szajs metalu i jak tam zajrzysz to podejrzewam ze zeby są juz zmaltretowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:23, 27 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj w gronie. Irlandia rośnie w siłę spalinową widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:20, 27 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
stan2300 napisał: | proponuje zrobic zapalarke tak jak przy zapalaniu recznym,co bys mogl zapalac z siodelka a o tym gadzecie z rozrusznikiem to radze ci dac sobie z nim spokój ,kolo zamachowe ma wieniec rozrusznika z szajs metalu i jak tam zajrzysz to podejrzewam ze zeby są juz zmaltretowane |
Powiem ci ze wczoraj sie do niego dobralem i wszystkie zebatki sa ok motor kreci tylko musze naladowac to male aku. Tak tez myslalem czy nie dac sobie spokoju z oryginalnym odpalaniem i zrobic na przycis gdzies umieszczony. Narazie wszystko musi przejsc gruntowne czyszczenie i smarowanie bo rower byl caly brudny i w pajeczynach plus taki ze nie ma grama rdzy wiec byl trzymany w suchym. Plan na dzis dorbac sie do gaznika wyczyscic syf ktory napewno sie w nim zebral sadzac po zawartosci filtra paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:57, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś mały postęp zrobiony gaźnik wyczyszczony filtr paliwa zbiornik też było dużo małych czarnych drobinek wszędzie. Czekam na nowe świece bo od ręki nie mieli. Co zauważyłem to świeca jest czarna co oznacza bogata mieszankę poczekam na nowe świece i zobaczymy co z tego będzie. Już wiem że sprzęgło do wymiany przy okazji wymienię uszczelniacze i może łożyska. Jedyny problem to z tym że ciężko wchodzi na obroty ale z tym się rozprawimy później. Kilka filmów
https://youtu.be/kU4vxtkU47A
https://youtu.be/fMtzEhzEqQQ
https://youtu.be/Pv0Jricw4a8
Popatrzcie oceńcie może ktoś coś zauwazy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:49, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dooooobre to mosz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:43, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
pytanie nr 1 jaki masz gaznik BING czy TK ,bo jesli swieca jest czarna i kiepsko wchodzi na obroty to znaczy prawdopodobnie ze dostaje za duzo paliwa ,zrob taka probe uruchom silnik tylne kolo w powietrzu zamknij kranik i gaz do oporu ,w momencie kiedy obnizy sie poziom paliwa i bedzie przez kilka chwil dostawal prawidlową ilosc paliwa silnik wejdzie ci na wysokie obroty,i to nie bedzie wina swiecy bo jesli na niej pali to jest dobra ,a trzeba popracowac nad gaznikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:10, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik bing rozkręcilem go na części pierwsze wyczyszczony na błysk membrana cała nic nie cieknie. Zrobię jutro tak jak mówisz. Świeca i tak do wymiany jako ze dostałem ja z rowerem jest na tyle stara że rdza ja podjada od zewnątrz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:33, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:32, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jopasek napisał: | A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora... |
Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:53, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
robi0543 napisał: | Jopasek napisał: | A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora... |
Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc |
czy aby nie masz wkręconej zaślepki zamiast dekompresatora?
nie widać dokładnie ale coś mi się tak zdaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robi0543
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dublin Irlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:31, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
apogeum napisał: | robi0543 napisał: | Jopasek napisał: | A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora... |
Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc |
czy aby nie masz wkręconej zaślepki zamiast dekompresatora?
nie widać dokładnie ale coś mi się tak zdaje |
Tak jest zaślepka ale wszystko szczelnie z tego co sprawdzałem silnik umyty wyciekow i nieszczelności brak dziś będzie chwila sprawdzę dokładnie gaźnik jeszcze raz. I uszczelki na tłumik musze dać. Nowe świece dziś już są zobaczymy czy to coś pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:29, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Więc wykręcić zaslepke,wstawić dekompresator i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|