 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muzior
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:21, 02 Maj 2016 Temat postu: Oryginalny korek wlewu paliwa |
|
|
Koledzy mam następujące pytanie. Czy w oryginalnym korku paliwa (taki mam) wewnątrz powinna być gumowa membranka jak na moim foto poniżej ? Dlaczego pytam, ano dlatego że zauważyłem, że przy zamkniętym kraniku paliwa silnik pracuje aż do wypalenia mieszanki w gaźniku. To oczywiście zrozumiałe i normalne, jednak w filterku paliwa nie ubywa i cały czas jest ten sam poziom. Czy gaźnik nie powinien wyssać wszystkiego z filtra przy zamkniętym kraniku ? Czy ta membranka przypadkiem nie wytwarza podciśnienia które blokuje wyssanie paliwa z filtra ? Otworek odpowietrzający w korku jest w pełni drożny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:38, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
po zamknieciu kranika w przewodzie paliwowym wytworzy sie podcisnienie i dlatego paliwo nie zejdzie ci do gaznika ,dlatego ze maly otworek gniazda zaworu iglicowego nie wpusci powietrza do przewodu i filtra dlatego paliwo nie splynie do gaznika
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muzior
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:44, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
I wszystko jasne. Czyli rozumiem że jest wszystko ok. Bardzo dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:54, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
nie przejmuj sie glupotami ,pal gume zwijaj aswalt nawijaj licznik ,jak motor chodzi to nie ma co w nim kopac,pilnuj tylko co by kolo zamachowe nie tarlo o rdzen cewki bo niektorzy przesadzaja z odlegloscia a to prowadzi do przegrzania i uszkodzenia cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muzior
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:59, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Haha, nie przejmuję się ale wrodzona ciekawość sprawia że lubię wiedzieć dużo i zgłębiać temat na ile tylko się da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|