|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boT
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:46, 13 Wrz 2012 Temat postu: Pomocy ! |
|
|
Witam ,
Moj dziadek kupil sobie rowerek z silnikiem sahs 301
DO czasu bylo ladnie pieknie , rowerek jezdzil . problem zaczal sie gdy dziadek wybral sie na dluzsza trase , po paru km hmm moze 10 motorek zaczal dusic sie, i gasl na wolnych obrotach chodzi ladnie odpala ladnie za pierwszym lub drugim pociagnieciem , problem pojawia sie teraz po dystansie hmm 500 metrach zagrzeje sie i nie ma jazdy dusi sie na wiekszych obrotach zaś na wolnych obrotach chodzi ladnie a damy gazy motorek robi buuuuu i bu i bubuuuuu Duszenie . gazniczek przeczyszczony swieca nowa , wiem tyle ze mieszanka jaka robil dziadek to 1:40 tak mu kazal ten gosc co sprzedal ,jezdzil kolo 1 miesiaca normalnie, a wyczytalem teraz ze powinno sie mieszac 1:50 , kopcic nie kopci no na wolnych obrotach cyka jak zimny zasuwa a po paru metrach tak jak pisalem bubu i caly czas juz tak ...
Czy to moze wina modulu zaplonowego ?
Paliwo ze zbiorniczka leci calym weżykiem , czysciutki bez syfu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błażej TRN
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:10, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli gaźnik został wyczyszczony w prawidłowy sposób to stawiam na tłumik. Jeśli ktoś cały czas jeździł na mieszance 1:50 to na bank tłumik jest zawalony olejem. Prawidłowa mieszanka przy nieodblokowanym module to 1:100, a przy odblokowanym 1:80 wystarczy. Tłumik do czyszczenia (znajdziesz na forum co i jak)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boT
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:13, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a czy zanik iskry po nagrzaniu , to moze byc wina modulu ? Czyli prawidlowa mieszanka paliwa to 1 litr oleju na 100 l paliwa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Sob 14:37, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
boT napisał: | a czy zanik iskry po nagrzaniu , to moze byc wina modulu ? |
Tak to może być wina modułu, cewki, samej świecy oraz samej instalacji.
boT napisał: | Czyli prawidlowa mieszanka paliwa to 1 litr oleju na 100 l paliwa ? |
Jeśli jeździsz na drugą stronę ulicy do kiosku po papierosy to taki skład mieszanki w zupełności wystarczy, o ile masz silnik z zespolona głowicą. Jeśli masz silnik ze zdejmowaną głowicą to producent zaleca bezwzględne stosowanie mieszanki 1:50. Taką samą mieszankę poleca producent do starszych silników z zespoloną głowicą w przypadku, gdy pokonujemy długie trasy lub gdy z silnika wyciskamy siódme poty.
PS.
Kol. boT przenieś się z kolejnymi pytaniami do jakiegoś tematu w dziale Problemy techniczne. Jeśli nadal będziesz kontynuował w tym miejscu, to za chwilę ktoś Ci zwróci uwagę i to niekoniecznie w subtelny sposób. Również admin może wyrzucić całość.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Sob 15:05, 15 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|