 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:36, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Za ortografię już nieraz przepraszałem... Ale i tak będę robił BYKI
Prędkość 33 km/h powoduje , że nie biorę się za składanie "odblokowanego modułu".
Jednak spać nie daje mi zmiana przełożenia w przekładni .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Pią 20:49, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W tej sytuacji wymiana oryginalnego modułu na moduł bez ogranicznika nie ma najmniejszego sensu. W kolegi module uległ uszkodzeniu układ ogranicznika i stąd te osiągi. To tak jakby chciał koledze zaoszczędzić roboty i zdenerwowania przy rozwiercaniu i " rozwiercił" się sam.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:32, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Coś w tym jest
Pozdrawiam z rozpogodzonego Radomia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:45, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
panowie witam i powiem tak ,sa dwa rodzaje silnikow ,na co niektorych na uzebrowaniu cylindra jest taki kwadracik w poblizu pokrywy zapalarki i jesli na nim jest wytloczka 20 to to jest wersja z przekladnia 6-cio zebatkowa i na tym silniku z gaznikiem od mini krosa jechalem max 24km/h a na gazniku binga rozkrecal sie max 22km/h,ten silnik ktory mam przy rabicie nie ma na tym kwadraciku nic i jest tylko z dwoma kolami zebatymi ,i rozkreca sie do 27km/h ,ale stala szybkosc utrzymuje na poziomie 25km/h,na gazniku bing
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flatron
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:16, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam okazję do kupna rowerka z gaznikiem od rometa -co o tym myślicie?
Jakieś będą problemy,wyższe spalanie itp?
Warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:06, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Hm. Dla mnie osobiście każda przeróbka napędu to proszenie się o kłopoty. No chyba że masz wiedzę i umiejętności jak sobie z tym radzić to ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flatron
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:20, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
To te sachsy takie awaryjne są?
Mam chińczyka i chodzi bezproblemowo.
Myślałem że jak ma silnik z komarka to i taniej i łatwiej (miałem a właściwie jeszcze mam komara ) bo budowa gaźnika prostsza (porównuję z sachsem ze zdjęć)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:16, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
to nie jest silnik od komara,awaryjnosc jest zadna ,zaczyna sie dopiero jak ludki nie maja pojecia i zaczynaja ulepszac ,modernizowac ,probuja zwiekszyc osiagi ,a to prowadzi do uszkodzen w wyniku nieznajomosci sprzetu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flatron
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:07, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Tzn sprzedawca twierdzi że wstawił komarowski gaźnik bo ori był za drogi -i podobno nie ma z nim problemów -na forum w dziale gaźniki też poczytałem o modernizacji -z tego wniosek że jest możliwa -tylko pytam się czy warto w to wchodzić ze względu na to czy będą problemy z eksploatacją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:35, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik ma za zadanie wytworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiedniej proporcji składników tejże mieszanki i w zasadzie dla silnika obojętne jest z jakiego gaźnika zassie rzeczoną mieszankę w ilości wymaganej dla prawidłowej pracy silnika w całym zakresie prędkości obrotowej.
Osobiście uważam że nie warto wchodzić w adaptacje innego gaźnika z tego względu że nie spotkałem się do tej pory z taką adaptacją która nie zmieniała by fabrycznego wyglądu zewnętrznego silnika. Dla mnie w tym wyglądzie tkwi cały urok sachsa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flatron
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:52, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Myślałem że jak ma silnik z komarka to i taniej i łatwiej |
Sorki miało być "gaźnik" nie silnik
Cytat: | Osobiście uważam że nie warto wchodzić w adaptacje innego gaźnika z tego względu że nie spotkałem się do tej pory z taką adaptacją która nie zmieniała by fabrycznego wyglądu zewnętrznego silnika. Dla mnie w tym wyglądzie tkwi cały urok sachsa. |
No właśnie tak mnie trochę ten wygląd przeraża (nie wiem jak wstawić fotki bo bym wstawił jak to wygląda)
Ale sprzedający twierdzi że komarowski gaźnik lepszy,bo się nie zapycha po dłuższym staniu -a jak się zapcha to czyszczenie łatwiejsze-no i teraz sam nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez flatron dnia Pią 14:53, 29 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:28, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mi już trzeci rok nic się nie zapycha a mam dwa rowerki. Podstawa to zaraz po kupnie roweru porządnie wypłukać zbiornik paliwa, wymienić filtr palowa na papierowy, rozebrać gaźnik na czynniki pierwsze i porządnie umyć. Po takich zabiegach może się jeszcze raz czy dwa zapchać dysza paliwa ale później jest spokój. Już trzeci rok wlewam tylko paliwo do zbiornika, pilnuję ciśnienia w kołach no i oczywiście od czasu do czasu przetrę rowerek szmatką.
Na zimę spuszczam paliwo ze zbiornika, wypalam całkowicie paliwo z filtra i gaźnika, wstawiam pojazd do ogrzewanej piwnicy i zapominam o jego istnieniu do następnego sezonu. I jak na razie to się sprawdza.Przynajmniej w moim przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1807
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:13, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kowalny zdradziłeś potomnym sposób na przetrwanie rowerka przez lata bez serwisu i zaglądania do niego
Ale tak w zupełności się zgadzam z tym co napisał Kowalny sam też tak sugeruje swoim klientom...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:37, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
halo halo chyba czas sprzety powyciągać ze schowkow bo to już wiosne widac,i czas sezon zaczynac ,wprawdzie ja jeżdze całą zime i sezonu nie zakaczalem ,no i odezwijcie sie zeby było widać ze jeszcze żyjecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiejas
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pawłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Spoko Stan. Jest ok. Sprzęt na chodzie i tylko deszcze przeminął to wrrrrrrrrrr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|