|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:02, 31 Sty 2011 Temat postu: Tłok - rowerystylowe |
|
|
Czy ktoś z Was zakupił od nich tłok i może coś o nim napisać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
liskizhv
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GRUDZIĄDZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:19, 24 Lut 2011 Temat postu: Re: Tłok - rowerystylowe |
|
|
witam,czy oznaczenie tłoka- Tłok kod B czerwony Oryginalna część firmy SACHS do Sparty Met oraz Saxonette. Nr 24 ze schematu. S00 2986 001 001 B.to oznaczenie nominalnego wymiaru ,czy jest to może już tłok nad wymiarowy? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 0:38, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie jest nadmiarowy. Jest nominalny dopasowany do konkretnego cylindra. Fabrycznie tłoki są podzielone na 4 grupy, A, B, C i D. Różnią się średnicą o 0,01mm. Na swoim tłoku masz oznaczenie do jakiej grupy tłok należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:51, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak na marginesie, wątpie w to by był to oryginalny tłok. W holenderskich i niemieckich sklepach oryginały są w dużo wyższej cenie. Na zachodnich forach jest parę tematów poświęconych podróbkom produkowanym przez firmę sukoki... z tego co wyczytałem to nie trzymają wymiarów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Czw 0:52, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 1:00, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cena oryginalnego kompletu jest zbliżona do 60 Euro. Tak że wszystko co tańsze to podróbka. Najbezpieczniej byłoby kupować osobiście i z mikromierzem, a i tak do końca nie wiadomo czy materiał z jakiego są zrobione nie odbiega znacznie od oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:09, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie ringo...nie wspominając już o rozszerzalności cieplnej. Przy doborze tłoka mikrometr to podstawa, a najlepiej w połączeniu ze średnicówką. Wyczytałem, że na "oko"można ocenić spasowanie tłoka w taki sposób (oczywiście w ostateczności, jeżeli nie ma się odpowiedni narzędzi pomiarowych):
po wykręceniu świecy włożyć tłok do cylindra i jeżeli w miarę powoli schodzi na sam dół to jest dobrze spasowany... w każdym innym przypadu należy próbować z innym. Czyli jeżeli się blokuje lub wbada jak w wiadro to jest, źle dobrany.
Co prawda ta metoda średnio do mnie przemawia...ale może komuś w się przyda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Czw 1:11, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 1:14, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W czasach gdy średnicówka pozostawała w swerze marzeń, był to jeden ze sposobów, możliwy do zastosowania w warunkach domowych i nie tylko.
P.S. Znalazłem filmik przedstawiający jak to powinno wyglądać. Powierzchnie tłoka przed próbą smarujemy cieńko oliwką.
http://www.youtube.com/watch?v=ttvFnay4Pyo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Czw 1:57, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrozamet
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:19, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
za łebka w komarkach tak sprawdzalismy z kumplem,ale w tym silniku pasowało by podejsc do tematu bardziej fachowo, jednak średnicowka mikrometr ,szczelinomierz oraz poprawna obsługa bedzie gwarantem dobrego spasowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:16, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok jest na 100% zamiennikiem w tej samej cenie są dostępne w Holandii i są to zamienniki.
Ringo napisał że oryginał to jakieś 60e.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 23:29, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W jednym ze sklepów kosztuje oryginał 62,50E, a w drugim 75,60E. Zamiennik kosztuje 22,50 Euro. Do tego należy doliczyć koszt przesyłki. Tłoki ze wszystkich grup selecyjnych są w tej samej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|