|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swiezop
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:07, 26 Maj 2011 Temat postu: zakup herkulesa |
|
|
Witam wszystkich "zmechanizowanych" cyklistów
Właśnie noszę się z zamiarem kupna roweru z silnikiem i znalazłem coś takiego na allegroszu:
allegro.pl/rower-hercules-saxonette-z-silnikiem-sachs-nowy-i1633762657.html
Jest to rzadko występujący model gdyż ma przerzutki(przerobiony?). Czy spotkał się możę Ktoś już z takim sprzętem i czu warto sobie zawracać głowę
takim modelem. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i opinie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:20, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam! Rowery nasze oryginalne beż przeróbek nie posiadają przerzutek , ten rower o którym mowa ma dołożone przerzutki , gdzieś na forum widziałem instrukcję jak to zrobić . Tym rowerem na silniku nie pojedziesz więcej jak 20 km na godz, gdyż jest to wersja niemiecka , w wersji holenderskiej pojedziesz do 27 km/h.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podmiejski
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:24, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Historia (udokumentowana) roweru sugeruje to o czym wiekszość tu marzy: kupic i JEŹDZIĆ. A nie dłubać.
To ewidentnie starszy model silnika 199 - bez odprężnika. Z gatunku tych trwalszych.
Przróbki na przerzutke raczej amatorsko: w sensie że "wyrzeźbione" nie daje sie zrobić - rozwiązanie wygląda na serwisowe.
Sam musisz ocenić co chcesz.
Jak chcesz urwac te 5 km na silnik - szukaj dalej.
Jesli rower faktycznie jest CICHY - i to nie od razu tylko po przejechaniu powiedzmy 3km - to sam określ swoje preferencje
Wygląda pozytywnie; jak wolisz więcej kręcić to przerzutki fajna sprawa; silnik niemiecki pozwal z odblokowanym modułem dociagnąc do 23 km/h - ale w odczuciu wielu jest silniejszy.
To też znaczy że te swoje 20 czy 23 pociagnie w każdych warunkach: wiatr; pod górkę; balast.
Ja bym nie potrafił zdecydowanie powiedzieć który lepszy:
czy holender w stanie "kupa złoma do inwestowania" z opcją pojedzie szybciej (jak pojedzie)
czy niemiec ze swoimi ograniczeniami ale stanem "leję i jadę"
Sprawdź rozmiar tylnej felgi - są dwie opcje: jedna skazuje cię na drogie opony - w drugiej masz taka paletę że hoho! Szczegółów - doczytaj na forum....
I - targuj się
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez podmiejski dnia Czw 10:25, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|