|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikson29
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szczecinski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:42, 12 Kwi 2012 Temat postu: 399 kontra 499 ??? |
|
|
Czy sa jakies roznice pomiedzy tymi silnikami ? Mam takie w swojej stajni i na 1 luk oka nie widze roznicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:45, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Są. W 399 nie ma zabezpieczenia przeciw wysunięciu się simmeringu od strony sprzęgła, co wymusza stosowanie oryginalnego 18x32x4,7mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikson29
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard Szczecinski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:58, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
wow czyli jednak dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:03, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli się nie mylę to z wizualnie różnią się tylko w jednym szczególe w górnej części żeberek cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 17:09, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
HCBartek z z tym progiem przy gnieździe simmeringu to chyba nie jest taka oczywista sprawa. Niedawno przed demontażem 399 przygotowałem sobie zestaw rodzimych simmeringów, a po rozebraniu niestety okazało się, że jest ten nieszczęsny próg. W przypadku 499 z zespoloną głowicą również można spotkać bloki bez tego progu. Pisząc o szczególe w górnej części żeberek, masz na myśli otwór w zewnętrznym płaszczu cylindra? To chyba jest otwór technologiczny. Ten otwór też występuje wybiórczo tylko w niektórych blokach. Podobnie jest ze wzmocnieniem zewnętrznych żeberek cylindra. Na szczęście pomimo tych drobnych różnic wszystkie elementy silnika są wzajemnie zamienne i ten fakt bardzo ułatwia nam życie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:17, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pod tym linkiem przedstawione są różnice...oczywiście, tak jak ringo napisał, różnie to bywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|