 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:46, 12 Lip 2011 Temat postu: Jakie części i narzędzia na długą wycieczkę |
|
|
To pytanie do doświadczonych Kolegów, ja zbyt surowy jestem. Zweryfikujcie proszę.
Części: - świeca
- filtr paliwa
- membrana gaźnika
- cewka zapłonowa
- moduł zapłonowy
Narzędzia : nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:53, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem o co ci w tym co piszesz chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:56, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Aby nie pedałować 50 km do domu, a wszystkie ew. usterki z wyjątkiem rozbiórki silnika usunąć w drodze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 22:57, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz zaufanie do swojej roboty, to nic nie musisz zabierać, ale jeśli nie, to nawet zabranie drugiego roweru w częściach Ci nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:01, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
teraz jak przeczytalem tytul juz wszystko zrozumialem ,gdyby to bylo dziescia lat temu to bym ci proponowal jeszcze karnister z paliwem ,a teraz to mysle ze wystarczy ci dobra karta kredytowa pompka i ewentualnie jedna detka na zapas ,bo jak wrazie silnik zastrajkuje to te pojazdy maja to dobrego do siebie ze do najblizszego dworca czy przystanku autobusowego mozna zawsze dojechac na pedalach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1807
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:13, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Holendrzy wożą tylko w sakiewkach pod siodełkiem szmatkę klucz do świec świece i czyściwo do niej...
A co do twoich części...
Na co ci membrana - tak szybko aż one nie przepuszczają... Poza tym wymiana na trasie porażka...
Filtr paliwa - nowy się nie zapcha tak szybko... a przed założeniem nowego wyczyść zbiornik jak się obawiasz...
cewka i moduł - j/w
Jak chcesz się zabezpieczyć kup drugie koło z silnikiem i woź ze sobą klucz 13 i 15 i starczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:20, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ringo51 napisał: | Jeśli masz zaufanie do swojej roboty, to nic nie musisz zabierać, ale jeśli nie, to nawet zabranie drugiego roweru w częściach Ci nie pomoże. |
Zaufanie nie ma nic do rzeczy, gdyby to się nie psuło, to nie byłoby tego forum. Mnie dzisiaj filtr paliwa odmówił posłuszeństwa raz i było koniec jazdy. Nie jestem w stanie 2 godz. "gejować" do domu, ale 4 godz naprawiać w drodze mogę, nawet przy latarce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 23:28, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli raz zrobisz porządny przegląd całości i ewentualny remont silnika, to awarie występują niezmiernie rzadko. Ale jak kupisz i odrazu chcesz wyruszyć w daleką trasę, to na pewno szybciutko się rozczarujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:37, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze za cienki jestem warsztatowo na ten porządny remont, no i mam nadzieję bez takowego przejeździć ten sezon. Mam też świadomość, że np. na skutek drgań może poluzować się mocowanie cewki zapłonowej, nie na tyle żeby zapłon odmówił posłuszeństwa, ale wystarczająco żeby uległa uszkodzeniu na skutek temperatury od ocierania przez koło magnesowe. Te części o których pisałem są niewielkie gabarytowo i wagowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:37, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ręce już mi opadają, jak czytam ten wątek...szkoda gadać (pisać)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:40, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Bartek bądź wyrozumiały i napisz dlaczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:10, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Co tu pisać, przeczytaj jeszcze raz posty wyżej, a sam znajdziesz odpowiedź.
Zrozumiałbym Twoje rozważania, gdybyś wybierał się na wycieczkę po Europie... choć też nie do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andzi
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:01, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ja dopiero dzisiaj to przeczytałem.(' ')(' ')(' ')
A teraz na serio moje trasy to około 100 km ,wożę swój zestaw kluczy taki aby rozebrać gażnik i ściągnąć koło,dobra pompka do motoru ,dętka i łatki +klej ,bo jak można skleić nie zdejmując koła to fajnie ale jak raz miałem dętka do wymiany to nowa dętka i w drogę,jeszcze klucz do świecy ale tak na prawdę to nie wiem po co???( nie był w drodze potrzebny).Ten zestaw wożę zawsze co prawda już gażnika dawno nie czyściłem w drodze ale klucze są .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andzi dnia Pią 20:04, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:12, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No i kawałek drutu !
To tak na szczęście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|