Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie ramy są dostępne.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedrula




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:30, 16 Cze 2011    Temat postu: Jakie ramy są dostępne.

Jak w temacie interesuje mnie czy są również dostępne rowery wyposażone w silnik sachs z ramą podobną do górala lub coś w tym stylu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 21:17, 16 Cze 2011    Temat postu:

Podstawowe fabryczne modele z pojedynczą i podwójną ramą możesz obejrzeć na allegro. Oprócz tego istnieją bardziej lub mniej udane samoróbki. W tym przypadku wybór ramy zależał od wyobraźni konstruktora. Oryginalny pozostawał zawsze silnik. Takie pojazdy możesz spotkać na Youtube i przeszukując wujka google. Bardzo udany egzemplarz w wykonaniu kol. podmiejskiego znajduje się tutaj:
http://www.rowersachs.fora.pl/czym-jezdzimy,31/projekt-biria-hexe,640.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedrula




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:49, 16 Cze 2011    Temat postu:

A czy moga być problemy z zamatowanie koła z silnikiem do zwykłej ramy od roweru pod odpowiedni rozmiar koła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 21:57, 16 Cze 2011    Temat postu:

Oczywiście w przypadku przeróbek zawsze jakieś problemy występują. A bywa i tak, że po ich pokonaniu wyskakują następne. Może wpadnie na forum kol. podmiejski i wypowie się w tym temacie. Jednak takie przeróbki są raczej dla prawdziwych pasjonatów, posiadających choćby minimalne zaplecze warsztatowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedrula




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:01, 16 Cze 2011    Temat postu:

Głownie chodzi i o zmianę ramy na jakąś bardzie sportową czy coś w tym stylu.
Podstawowe zaplecze warsztatowe jest dostępne i sporo chęci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 22:09, 16 Cze 2011    Temat postu:

Czyli najważniejsze już posiadasz. Pozostaje Ci zatem kupno silnika z kołem, a najlepiej całego roweru z silnikiem, gdyż unikniesz w ten sposób kompletowania wielu drobiazgów. Potem już tylko dopasujesz sensowną ramę, przedni widelec i parę innych drobiazgów, które na pewno wyskoczą po drodze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedrula




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:15, 16 Cze 2011    Temat postu:

Właśnie poluje na rower lub chętniej samo koło z silnikiem i na kasę na wykończenie wszystkiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 22:25, 16 Cze 2011    Temat postu:

Życzę Ci zdobycia szybko jednego i drugiego. Jednak będziesz raczej miał do pokonania na trasie trochę wzniesień to lepiej zda egzamin silnik z przekładnią 20km. Jest wolniejszy, ale rączo wdrapuje się na niezłe góreczki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedrula




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:42, 17 Cze 2011    Temat postu:

No na trasie będzie parę wzniesień ale chyba nie będę uparcie szukał tego 20km tylko wezmę to co będzie bo same silniki z kołem to chyba rzadkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 3:27, 01 Paź 2011    Temat postu:

Tu masz wszystkie modele ram jakie były a jak jakieś nie ma to i tak jest zbliżona kształtem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin