 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:05, 14 Lip 2011 Temat postu: Obudowa filtra powietrza |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:54, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:34, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andzi
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:11, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Twoje opisy są tak pokręcone jak łamigłówka dla Colombo.Także stan w jakim kupiłeś świadczy o modyfikacji sprzętu na zasadzie jak wymyśliłem(nie pomyślałem) tak zrobiłem.żadnych zdjęć nie dajesz a może się nabijasz z kolegów ???bo to co piszesz jest co najmniej wyssane jakby z palca.Można przyjąć ,że coś się może zdarzyć pierwszy raz i to akurat Tobie.Sądzę ,że po przeczytaniu tego co napisałeś od początku we wszystkich tematach masz zadatki na bajkopisarza dla fanatyków rozwiązywania wirtualnych problemów,bo jakbyś pokazał ten sprzęt dokładnie to może w ciągu godziny wielu z forum by wyjechało tym rowerkiem w podróż może nawet dookoła świata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:24, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:50, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HCBartek
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:23, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie oryginalny filtr ma inną przepustowość powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:33, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 18:50, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik gaźnik nie mówiąc o innych detalach tuningowany przez takiego samego znawcę działania gaźników i silników jak Ty. Z tym Twoim pisaniem to jest dokładnie tak jak napisał andzi. Najlepiej kup nowy gaźnik i porozwiercaną osłonę, a Stanowi oszczędź zdrowia, przynajmniej z tym dodatkowym gaźnikiem. Co chciałeś naprawić przy nim szprychą? Wiesz zastanawiam się ile jeszcze pomysłów masz w zanadrzu, którymi nas uraczysz. W tej chwili to możesz tylko jedną rozsądną rzecz zrobić, a mianowicie sprawdzić kalibracje dyszy głównej. Zbyt duża będzie powodowała takie cuda. Bo gaźnik zrobiłeś oczywiście super, chociaż paproch był w innym miejscu niż napisałeś(o ile w ogóle był).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:13, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 19:37, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dziękuję bardzo, miła i sympatyczna odpowiedź. Nie pomogła, ale dziękuję.
"Bo gaźnik zrobiłeś oczywiście super, chociaż paproch był w innym miejscu niż napisałeś(o ile w ogóle był)" - to było w takim czymś z napisem 42 na 6-ciokatnym łbie, zajmowało - a oglądałem przez lupę, ok. 1/3 przekroju i znajdowało się nad iglica pływaka. Myślisz, że to nie była dysza?
Masz może jakąś inną koncepcję przyczyn takiego jak opisałem zachowania silnika? |
Przeczytaj jeszcze raz dokładnie to co napisałeś. To sześciokątne z napisem 42 to właśnie dysza główna i jej zanieczyszczenie nie spowoduje zalewania świecy tak jak pisałeś, a niedobór paliwa, a iglica znajduje się niestety obok i siedzi w zaworku iglicowym, a nie w tym sześciokątnym. I jeśli wszystko wyczyściłeś to masz do sprawdzenia poziom paliwa i niestety średnicę otworu w dyszy. A dopiero po sprawdzeniu tego będziesz wiedział czy istnieje konieczność dalszego demontażu gaźnika. Otworki w rozpylaczu dość rzadko są ruszane przy tuningu. Rozpylacz oczywiście oczywiście wyczyściłeś również.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:54, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andzi
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:45, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli te dwa gażniki są jednakowe to wymień dysze czyli pod lupą wybierz tę z mniejszym otworkiem ( nie patrz na cyferki )i spróbuj a potem jak będzie to samo to zamień pływaki ,można jeszcze ale to potem przełożyć wszystko do gażnika drugiego i sprawdzić.Jeśli to dwa takie same gażniki to metodą zabawy można coś osiągnąć .Ale jeśli poprzednik miał hopla na punkcie swoich pomysłów i dwa gażniki udoskonalał to zdobędziesz przynajmniej jakieś obycie w budowie.Polecam schemat gażnika do wydrukowania jako wzór .Zrobiło mi się Kolegi trochę szkoda ale takie sytuacje przechodziła tu większość ,wiec głowa do góry i poznawać .przy kupnie drugiego może być podobny problem -wystarczy poczytać trochę więcej jak swoje tematy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:12, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
po prostu zamień dól z gażnika nie kompletnego , a góra z tego co masz w rowerze .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek123499 dnia Czw 22:12, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szam
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:30, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nnn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:57, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sta28
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:37, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie przejmuj się, pytaj. Co najwyżej nie otrzymasz odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|