|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:36, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie gdybyś nie miała paliwa w "przepływomierzu" zwanym potocznie
i fachowo filtrem paliwa to sprawdź czy nie przytkał ci się zbiornik paliwa .
Ja tak miałem , że po zgaśnięciu jeszcze na ssaniu tylko odpalał ale oczywiście
na krótko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alina
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 20:59, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Piszę w tej samej sprawie.
Po wymianie gaźnika na nowy, wszystyko odpaliło jak trzeba, ale po przejechaniu na silniku ok. 500-700 m. znowu brakuje mocy. Silni reaguje tak jak gdyby brakowało mu mocy i zaczyna gasnąć.
Zauważyłam że ten mały przyżąd { chyba filtr paliwa } jest poprostu pusty.
W podobnym rowerze widziałam że tam paliwo ciągle widać. Ja mam ten rower od parnastu dni i nie wiem prawie nic. Ale czy możliwe jest że to ta "beczka przezroczysta" ma taki wpływ na brak mocy? Może paliwo nie dochodzi? Jak to powinno wyglądać; Pełne czy nie? No i co zrobić aby zdjagnozować problem?
Bardzo proszę o cierpliwość , ja się uczę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 21:12, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli odpowietrznik w korku zbiornika paliwa masz na pewno drożny to pozostał Ci do wyczyszczenia zbiornik i kranik paliwa,o ile masz takowy zamontowany przy zbiorniku. To przezroczyste cudo możesz wymienić na nowe. Jeśli chcesz sprawdzić czy to na pewno to powoduje u ciebie problemy, to zastąp oryginalny zbiornik jakimś zastępczym zbiorniczkiem np. strzykawką jednorazówką. Ten filterek musi być pełny przynajmniej w 90%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alina
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 21:50, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ta zrobię, ale czy w przypadku wymiany tego filtra paliwa mam kupić identyczny czy są jakieś zamienniki w sklepach motoryzacyjnych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 21:54, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dowolny jaki Ci się spodoba, najlepiej z wkładem papierowym. Nowy proponowałem nie dlatego, że stary jest pusty, ale dlatego,że nie wiadomo w jakim jest stanie. To tylko kilka zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alina
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 12:53, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko gra !!!!!! Bardzo dziękuję za pomoc !!!!!!!!! Piszę dopiero teraz bo moje szaleństwo rowerowe jeszcze trwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 13:37, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pozostaje nam tylko pogratulować Tobie zwycięstwa nad bezduszną maszyną. Cieszymy się razem z Tobą z końca problemów. Napisz chociaż w dwóch słowach co pomogło.
Szerokiej drogi i jazdy bez najmniejszych problemów, przynajmniej do końca sezonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alina
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 16:27, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Po wymianie gaźnika i wymianie filtru paliwa , wszystko gra, myślę że dał coś całkowity przegląd maszyny, dokręcenie i wyregulowanie .
Kocham to cudeńko i zostaje mi tylko żałować że wcześniej nie był dostępny w Polsce taki sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:24, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
witaj alinko ,mysle ze wczesniej sie nim nie interesowalas ,a dostepny byl ja juz jezdze swoim 13rok przejechalem juz okolo 25tys km ,jak przywiozlem to juz byl leciwy bo to 87rocznik na liczniku mial tylko 4 tyskm ,okladziny na sprzegle wymienialem dopiero po przejechaniu 16 tys km ,ten osiolek wozil mnie dzien w dzien do pracy i spowrotem i nie tylko i pomimo tylu wiosen sluzy mi nadal ,wiec juz byly dostepne ale wtedy bylas jeszcze duzo mlodsza i po prostu cie chyba takie zabawki nie interesowaly WIEC WITAM CIE SERDECZNIE W KLUBIE i tak jak piszesz nie da sie tego cudenka nie kochac ,czego to czlowiek z lenistwa nie wymysli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:16, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ringo51 napisał: | Jeśli odpowietrznik w korku zbiornika paliwa masz na pewno drożny to pozostał Ci do wyczyszczenia zbiornik i kranik paliwa,o ile masz takowy zamontowany przy zbiorniku. To przezroczyste cudo możesz wymienić na nowe. Jeśli chcesz sprawdzić czy to na pewno to powoduje u ciebie problemy, to zastąp oryginalny zbiornik jakimś zastępczym zbiorniczkiem np. strzykawką jednorazówką. Ten filterek musi być pełny przynajmniej w 90%. |
A jednak z tym napełnieniem paliwem filtra paliwa to u mnie jakaś dziwna sprawa jest a najgorsze to to, że nic z tego nie rozumiem.
Zbiornik paliwa skutecznie wypłukany, założony nowy papierowy filtr paliwa, gaźnik (BING) rozebrany na czynniki pierwsze wymyty przedmuchany ze zwróceniem szczególnej uwagi na drożność kanałów króciec wejściowy do gaźnika-komora pływakowa, odpowietrznik zbiornika drożny. Po odłączeniu przewodu paliwowego od gaźnika i odkręceniu kranika paliwo zasuwa takim strumieniem że gdyby silnik był w stanie to przepalić to pełny zbiornik wystarczył by na kilometr jazdy.
Po spięciu wszystkiego do kupy silnik ładnie pracuje w całym zakresie obrotów bez objawów braku mocy a więc dostaje tyle paliwa ile potrzebuje. tyle tylko że filtr paliwa praktycznie w całości jest wypełniony powietrzem i w żaden sposób nie chce się odpowietrzyć. No to zrobiłem to sam za pomocą strzykawki. Zalałem go całkowicie paliwem z wężykiem paliwowym włącznie. Po kilku przejechanych kilometrach filtr ponownie jest zapowietrzony ale nie ma to negatywnego wpływu na pracę silnika.
Moje pytanie - co może być przyczyną, szukać czy dać sobie odbój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 16:45, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kranik wymontowywałeś ze zbiornika? Zanieczyszczony filterek umieszczony na kraniku również potrafi wyczyniać takie cuda. Filtr paliwa masz dobrze zamontowany? Strzałką w kierunku gaźnika. Sam gaźnik nie ma tu nic do rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:56, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kranika nie demontowałem bo paliwo przepływa przez niego bez żadnych oporów. Filtr założony prawidłowo tj. strzałka zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa. Jak już pisałem na odcinku zbiornik, kranik, filtr paliwa, koniec przewodu paliwowego jest pełny przepływ a nie jakieś rachityczne ciurkanie. Nic nie wskazuje na częściowo zatkany filtr kranika.
Tak na wszelki wypadek. Przy demontażu kranika po rozluźnieniu opaski zaciskowej kranik się wykręca czy wyciąga????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kowalny dnia Czw 17:20, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Czw 17:16, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wyciąga się delikatnie. Jest uszczelniony oringiem. Najpierw zrób próbę z jakimś zbiorniczkiem zastępczym. Możesz trochę pomęczyć filtr umieszczając jedną końcówkę w naczyniu z benzyną, a do drugiej podłącz strzykawkę w roli pompki. Napełnij i opróżniaj go kilkakrotnie dość energicznie. ale bez przesady. Możesz pozamieniać wężyki, tak by filtr powędrował możliwie blisko gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:37, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Filtr paliwa jest w 100% drożny. Sprawdzałem to wczoraj i dam za to głowę. Poprzedni post uzupełniłem o dodatkowe informacje.
Dla mnie dziwny jest fakt, że całkowicie zapełniony paliwem filtr paliwa ponownie się zapowietrzył. To powietrze nie mogło dostać się ze zbiornika bo jest to fizyczną niemożliwością przy pełnym zbiorniku. Przewód paliwowy nie jest dziurawy a więc i to odpada. Czyżby podeszło od strony gaźnika?
Na pierwszy rzut oka jest to niezgodne z podstawowymi prawami fizyki ale jakaś przyczyna musi być. Tylko do cho........y jaka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:21, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Czy zamontowany w kraniku filtr jest siatkowy i czy jest fizyczna możliwość jego demontażu a później ponownego zamontowania. Jestem daleki od psucia rzeczy niewinnych i demontowania tego "co nie ma z tym nic wspólnego" ale może w ramach dociekliwości? Być może na siatce filtra w kraniku tworzy się jakieś napięcie powierzchniowe i wyporność powietrza w filtrze papierowym jest zbyt mała żeby się przebić. Dopytuję się tak bo wymontowanego kranika nie widziałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kowalny dnia Czw 18:33, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|