|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej_m3
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica / Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:47, 29 Lut 2016 Temat postu: Problemy paliwowe |
|
|
Witam Kolegów !
Przygotowując pojazd do uruchomienia natknąłem się na problemik w temacie zasilania silnika w paliwo.Nie znam historii mojego pojazdu ale osady w komorze pływakowej gaźnika i w siteczku pod dyszą potraktowałem
jako objawy normalnej eksploatacji zwłaszcza,że w instalacji nie było filtra paliwa.Problemik wyszedł po zdjęciu zbiornika paliwa i wcześniej przy rozbiórce gaźnika.W gaźniku na membranie i na dyszy w okolicach otworów zaobserwowałem malutkie grudki czegoś co wygląda jak asfalt.Prawdopodobnie to wytrąciło się z paliwa lub z oleju.To udało się wyczyścić.Z wężyka paliwa po przepchaniu go też usunąłem dosyć dużo tego typu osadów które były poprzyklejane do wewnętrznych ścianek wężyka.Zbiornik przepłukałem kilkakrotnie ciepłą wodą (ok 60 stopni) z dużym dodatkiem detergentu do mycia naczyń - też wylałem pewną ilość asfaltowych osadów ale mam wrażenie ,że to jednak nie wszystko.Kranik nie puszcza w pozycji rezerwa a w pozycji normalnej z kranika kapie tak średnio.Mam wrażenie ,że kranik jest zapchany - próba przedmuchania nie daje efektu.Obawiam się użycia do dalszego płukania wrzątku ( nie wiem czy plastykowy zbiornik to wytrzyma) i jednocześnie obawiam się , że gdybym zdemontował kranik miałbym później kłopoty ze szczelnością (montaż fabryczny).
Może ktoś z kolegów natknął się na podobny problem i udało mu się to rozwiązać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arydlews
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:50, 29 Lut 2016 Temat postu: zanieczyszczenia |
|
|
Kranik się łatwo rozbiera i nic nie cieknie po złożeniu. Tam jest sitko i pewnie jest zatkane.
Przewody paliwowe wymień na nowe koszt niewielki w każdym motoryzacyjnym dostaniesz.
Bak wypłukać karcherem
Po tym wszystkim gaźniczek do czyszczenia
Zainwestuj w dodatkowy filtr papierowy pomiędzy kranikiem a gaźnikiem.
Powinno pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:19, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chyba wszystko przekazane w tym temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:14, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ta plastykowa nakretka przy kraniku gdzie masz zaznaczone otwarte i rezerwa możesz odkrecic wyjdzie ci pokretlo i sprezyna w srodku siedzi guma z trzema otworami możesz ją wyjac i w tej części kranika co siedzi w zbiornku będziesz miał pelno osadu musisz go usunąć i wtedy spruboj go przedmuchać powinno pomoc ,kranika ze zbiornika nie wyciągaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|