Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ssanie - idea - za krótka linka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iskamer




Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:29, 17 Kwi 2012    Temat postu: ssanie - idea - za krótka linka

Koledzy,

Na czym polega idea działania ssania w tym silniku.
Poruszając dzwignią ssania unosi sie i opada zapadka plastikowa z małym otworkiem. Czy ułatwic odpalenie zimnego silnika ma odciecie powietrza?
Ponizej tej zapadki w korpusie gaznika (TK) jest jeszcze mniejszy otworek.
To jedna sprawa, druga to taka. Mianowicie jak ustawie dzwignie na kierownicy w polozenie ssania, linka pomimo wyregulowania nie opuszcza mi tej zapadki na sam dół. regulacja na lince juz mi się skończyła. Z tym łącze wczesniejsze problemy z odpaleniem silnika zimnego, musialem sie niezle naszarpac az w koncu odpalil. Wiem ze jesli przedluzyl bym linke o jakies 5mm to zapadka opadla by by do samego dolu.
Dzieki za cierpliwosc;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 18:44, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Odłącz linkę ssania od dźwigni przy gaźniku, sprawdź czy przepustnica opadła, i całkowicie przysłoniła gardziel gaźnika ( otworkiem poniżej przepustnicy się nie przejmuj. On spełnia inne zadanie). Przełącz dźwignię funkcji w pozycję ssania lub jazdy i sprawdź czy łatwiej odpali. Silnik za chwilę sam się zatrzyma bo zostanie zalany, lub możesz go zatrzymać naciskając na ramię dźwigni przepustnicy. Odnośnie linki to sama się raczej nie skróciła. Sprawdź czy nie zsunęła się któraś z końcówek pancerza. Jedyna regulacja znajduje się przy umieszczonym na kierownicy przełączniku funkcji. Po przełączeniu w przełącznika w pozycje ssania przepustnica musi zostać całkowicie opuszczona, a linka przy dźwigni przepustnicy musi mieć nieco luzu. Lepiej więcej niż zbyt mało. Prawidłowość regulacji sprawdzasz przesuwając powoli dźwignię przełącznika funkcji w pozycje wygaszania silnika, obserwując jednocześnie miejsce połączenia ramienia dźwigni z przepustnicą. Przy sprawnej membranie odległość pomiędzy dolną krawędzią dźwigni a podkładka umieszczoną na trzpieniu powinna wynosić ok. 1mm ( więcej niż 2mm nie powinno się stosować). Należy na to zwrócić uwagę bo przy zbyt mocnym naprężeniu linki ssania uszkodzi się przepustnica, jedno z ramion dźwigni lub co gorsza wspornik. Sprawdź również samą linkę czy lekko i bez zacięć przesuwa się w pancerzu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin