|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iskamer
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:29, 17 Kwi 2012 Temat postu: ssanie - idea - za krótka linka |
|
|
Koledzy,
Na czym polega idea działania ssania w tym silniku.
Poruszając dzwignią ssania unosi sie i opada zapadka plastikowa z małym otworkiem. Czy ułatwic odpalenie zimnego silnika ma odciecie powietrza?
Ponizej tej zapadki w korpusie gaznika (TK) jest jeszcze mniejszy otworek.
To jedna sprawa, druga to taka. Mianowicie jak ustawie dzwignie na kierownicy w polozenie ssania, linka pomimo wyregulowania nie opuszcza mi tej zapadki na sam dół. regulacja na lince juz mi się skończyła. Z tym łącze wczesniejsze problemy z odpaleniem silnika zimnego, musialem sie niezle naszarpac az w koncu odpalil. Wiem ze jesli przedluzyl bym linke o jakies 5mm to zapadka opadla by by do samego dolu.
Dzieki za cierpliwosc;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Wto 18:44, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Odłącz linkę ssania od dźwigni przy gaźniku, sprawdź czy przepustnica opadła, i całkowicie przysłoniła gardziel gaźnika ( otworkiem poniżej przepustnicy się nie przejmuj. On spełnia inne zadanie). Przełącz dźwignię funkcji w pozycję ssania lub jazdy i sprawdź czy łatwiej odpali. Silnik za chwilę sam się zatrzyma bo zostanie zalany, lub możesz go zatrzymać naciskając na ramię dźwigni przepustnicy. Odnośnie linki to sama się raczej nie skróciła. Sprawdź czy nie zsunęła się któraś z końcówek pancerza. Jedyna regulacja znajduje się przy umieszczonym na kierownicy przełączniku funkcji. Po przełączeniu w przełącznika w pozycje ssania przepustnica musi zostać całkowicie opuszczona, a linka przy dźwigni przepustnicy musi mieć nieco luzu. Lepiej więcej niż zbyt mało. Prawidłowość regulacji sprawdzasz przesuwając powoli dźwignię przełącznika funkcji w pozycje wygaszania silnika, obserwując jednocześnie miejsce połączenia ramienia dźwigni z przepustnicą. Przy sprawnej membranie odległość pomiędzy dolną krawędzią dźwigni a podkładka umieszczoną na trzpieniu powinna wynosić ok. 1mm ( więcej niż 2mm nie powinno się stosować). Należy na to zwrócić uwagę bo przy zbyt mocnym naprężeniu linki ssania uszkodzi się przepustnica, jedno z ramion dźwigni lub co gorsza wspornik. Sprawdź również samą linkę czy lekko i bez zacięć przesuwa się w pancerzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|