|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:12, 04 Gru 2013 Temat postu: tloki |
|
|
chcialbym uprzedzic wszystkich naszych forumowiczow przed zakupem tlokow w rowerach stylowych ,zakupiony zostal tlok klasyC nie sprawdzalem wymiaru,a okazalo sie ze nowy tlok ma mniejsza srednice od tego zdemontowanego a sworzen tlokowywlozony zgodnie z technologja czyli podgrzany do wlozenia sworznia po przejechaniu okolo 15km po rozebraniu silnika juz mial luz w otwrze tloka i dal sie lekko wusunac bez podgrzewania wiec albo produkowany w poniedzialek albo przez tokarza ktory nie zna sie na suwmiarce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:53, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
czy możesz napisać o ile był mniejszy ten nowy tłok ?? i co na to rowery stylowe podejrzewam że sprawa jest "gorąca" a tłok jeszcze ciepły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez as dnia Czw 10:54, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vikinger
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:14, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jesli naprawe przeprowadzal autoryzowany serwis Sachs to reklamacje uznaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:33, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kol vikinger chciałeś napisać "jeśli naprawę" czy "jeśli naprawdę" ...... "przeprowadza" czy "przeprowadzał" sorki ale jest mętlik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez as dnia Czw 14:02, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal240179
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kedzierzyn Kozle
|
Wysłany: Czw 21:14, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kolego stan2300 ja zakupilem taki tlok i przyznam racje, nie trzymaja wymiarow te tanie tloki ale co ciekawe tloki za 70euro niby orginalny rowniez wymiary sa inne zamowilem tlok D i po zalozeniu dzwoni okropnie w cylindrze totalna lipa z tymi tlokami szukac tlokow uzywanych w dobrym stanie to jedyna opcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal240179
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kedzierzyn Kozle
|
Wysłany: Czw 21:18, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="rafal240179"]kolego stan2300 ja zakupilem taki tlok i przyznam racje, nie trzymaja wymiarow te tanie tloki ale co ciekawe tloki za 70euro niby orginalny rowniez wymiary sa inne zamowilem tlok D i po zalozeniu dzwoni okropnie w cylindrze totalna lipa z tymi tlokami szukac tlokow uzywanych w dobrym stanie to jedyna opcja. Prawidlowy luz tlok cylinder to 0,05 po zalozeniu orginalnego tloka D luz mialem 0,09 dlatego dzwonil okropnie zalatwilem orginalny tlok uzywany D luz zmierzylem wynosil 0,06 pracuje idealnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:31, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
mam nowe tłoki moge pomierzyc jak ktos chce... Jak bedzie sobie wymieniał,zeby nie miał problemow z za duzym luzem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 2:38, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kol rafal240179 jeżeli możesz to napisz czym zmierzyłeś ten luz i jaką kompresję uzyskałeś na tłoku " za małym" i tym z luzem 0,06 i jeszcze jedno mam pytanie czy pamiętasz luz na pierścieniu ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 2:53, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kol Jopasek czy możesz podać wymiary tłoków c i d (jak bym napisał cdi to tak jakby dieslem zaleciało ) i ich cenę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucjusz46
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:56, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam informacje przedstawione przez stana2300.
Od zamontowania tłoka z grupy C, zakupionego w Rowerach Stylowych, odwiedli mnie kol.: HCBartek i Ringo.
Ostatecznie zakupiłem tłok od kol. bikestradinga, który spełnił wszystkie wymagania, a oto ich wymiary:
http://www.rowersachs.fora.pl/silnik,4/silnik-zadymil-jak-messerszmitt,1639.html
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal240179
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kedzierzyn Kozle
|
Wysłany: Pią 17:09, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
witam kolege as otoz srednice cylindra mierzylem srednicówką jezeli nie posiadasz wybierz sie do pierwszego zakladu np. tokarza wynik cylindra 33,03 bez progu tlok mierzylem mikrometrem 32,97 tlok orginalny D uzywany, luz cylinder- tlok 0,06 dopuszczalny nie dzwoni, tlok przy pracy chodzi idealnie przy luzie 0,08 tlok byl lekko wyczuwalny metaliczny dzwiek chodz komprasja tez byla kolo 6 tylko metaliczne odglosy tloka ktory poprostu tam wibrowal i uderzal w cylinder , luz na zamku przy nowym pierscieniu 0,1 cisnienie o ile pamietam wynosilo kolo 6,5 w moim pierwszym silniku kompresje uzyskalem ponad 7 ale zaznaczam to byl silnik 199, 6 zebatek bardzo dobry ale glosny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal240179
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kedzierzyn Kozle
|
Wysłany: Pią 17:17, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kolego Jopasek potrzebowal bym nowy lub uzywany ale orginalny tlok D jezeli to nie problem chcialbym znac wymiar nowego tloka D jaki ma..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan2300
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:17, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
uzywany tlok klasy C mierzylem suwmiarka i ma wymiar32,9 a ten nowy ma srednice 32,8 no i ten zle zrobiony otwor w tloku pod sworzen,sworzen wkladalem po podgrzaniu tloka wiec napewno nie zerwalem tolerancji pasowania a po rozebraniu silnika sworzen wypadl praktycznie sam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Pią 18:18, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal240179
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kedzierzyn Kozle
|
Wysłany: Pią 18:34, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
tlok mierzyc tylko mikrometrem . pytanie tlok klasy C jaki to jest , jest b.duzo zamiennikow i malo orginalow zamienniki odpadaja szczegolnie do naszych kilkunasto letnich silnikow z racji tego ze poprostu sa juz wysluzone i nie trzymaja wymiarow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:08, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kol rafal240179 dzięki za info, napisz jeszcze gdzie zakupiłeś ten pierścień co luz wyszedł 0,1. u mnie jest tak silnik 499 z dekompresatorem tłok B (nie mierzyłem go ponieważ i tak nie planowałem wymiany a wyglądał na org a i temat jest wałkowany już parę razy na tym forum i od paru lat o tłokach z rowerów stylowych) po założeniu nowego pierścienia luz 0,2 i kompresja tylko 5,5 - 5,6 silnik chodzi cicho i przyjemnie nie słychać jakiś dziwnych dźwięków - tylko ta moc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez as dnia Pią 22:13, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|