 |
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:08, 27 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
cylinder i tłok szrot, tego się nie szlifuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:32, 27 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Okładziny sprzęgła wyglądają pozytywnie. Natomiast nie mogę na foto dopatrzyć się blaszek ślizgowych, na których ułożona jest sprężyna ściskająca szczęki. Jeżeli blaszki są to OK., jeżeli ich nie ma to może być przyczyną "skokowej" pracy sprzęgła pod wpływem siły odśrodkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breżniew
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OLECKO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:40, 27 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Feniks napisał: |
Nie bardzo wiem co zrobić z cylindrem w karterze
[link widoczny dla zalogowanych];[link widoczny dla zalogowanych]
czy ten stan nadaje się do szlifowania ?
Tłok do wymiany już był założony "C"
[link widoczny dla zalogowanych];[link widoczny dla zalogowanych]
reasumując lekko umoczyłem, za długo nie pojeździłem a SpartaMet miał do tego ciągnąć lekką przyczepkę /dziecięcą/ na ryby. O dziwo dwa razy to zrobił i to pod górkę.
Macie koledzy jakąś sensowną podpowiedź.
pozdrawiam Piotr |
Tego cylindra się nie szlifuje w klasycznym rozumieniu takiej naprawy ale być może da się nałożyć na to warstwę Nicasil-u. Tu pierwszy z brzegu link do firmy tym się zajmującej. Zadzwoń i się dowiedz więcej. Może znajdziesz tańszego oferenta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tłok naturalnie nowy z pierscieniem z dopasowanym luzem do cylindra.
[link widoczny dla zalogowanych]
inna firma naprawiajaca cylindry do 2T.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Breżniew dnia Pon 11:55, 27 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Feniks
Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pon 12:34, 27 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
kowalny napisał: | Okładziny sprzęgła wyglądają pozytywnie. Natomiast nie mogę na foto dopatrzyć się blaszek ślizgowych, na których ułożona jest sprężyna ściskająca szczęki. Jeżeli blaszki są to OK., jeżeli ich nie ma to może być przyczyną "skokowej" pracy sprzęgła pod wpływem siły odśrodkowej. |
pięknie dziękuję za ocenę sprzęgła, blaszki ślizgowe są i są ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Feniks
Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pon 12:56, 27 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tego cylindra się nie szlifuje w klasycznym rozumieniu takiej naprawy ale być może da się nałożyć na to warstwę Nicasil-u. Tu pierwszy z brzegu link do firmy tym się zajmującej. Zadzwoń i się dowiedz więcej. Może znajdziesz tańszego oferenta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tłok naturalnie nowy z pierscieniem z dopasowanym luzem do cylindra.
[link widoczny dla zalogowanych]
inna firma naprawiajaca cylindry do 2T. |
Bardzo dziękuję za podpowiedź.
Uważam, że usługa tulejowania czy nakładanie nicasilu nie jest opłacalne w stosunku do możliwości nabycia za 200 zł cylindra z tłokiem i pierścieniem z ciśnieniem około 8. /mierzone dziś/.
Właśnie jadę do kolegi który mi sprzedawał ten rower myślę że potraktuje mnie ulgowo pozdrawiam.
Poza tym kompletny blok w ładnym stanie można kupić za 200 zł.
Ja rozumiem jak brakuje na rynku części to trzeba sie już posiłkować w/w przez kolegę Breżniewa usługami.
Kolego Breżniew dzięki z misiowym pozdrowieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mcgyver
Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:53, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wyregulowałem obroty i teraz po podniesieniu tyłu koło stoi w miejscu., Dopiero po dodaniu gazu słychać jak łapie sprzęgło (jest takie jakby szarpnięcie - czy tak powinno byc?) i koło zaczyna sie obracac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muzior
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:39, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Delikatne szarpnięcie zawsze będzie gdy sprzęgło zaskakuje. Nie przejmował bym się tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:29, 13 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
muzior napisał: | Delikatne szarpnięcie zawsze będzie gdy sprzęgło zaskakuje. Nie przejmował bym się tym |
przy sprawnym sprzęgle nie ma prawa być żadnego szarpnięcia, po to są okładziny sprzęgła żeby eliminowały to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|