|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:33, 06 Paź 2012 Temat postu: Jaki moduł? |
|
|
Witam. Jestem na etapie montażu pierwszego "sachsa", stąd pytanie. jaki moduł zastosować - niebieski czy czerwony - mam oba. Jakie są plusy i minusy niebieskiego( czerwonego) .
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Kornel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Sob 18:49, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Obydwa moduły pomimo zastosowanych różnych elektronik są wzajemnie w pełni zamienne. Zmiana jednego na drugi wymaga zamiany miejscami skrajnych przewodów podłączonych do modułu. Jeden i drugi moduł pozwala na usunięcie ogranicznia obrotów, jednak kąta wyprzedzenia zapłonu przy module niebieskim nie da się w odróżnieniu od modułu czerwonego zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:14, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź. Który więc mam zamontować? Tak od praktycznej strony.
Straszny laik jestem w tej dziedzinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Sob 19:43, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od cewki. Cewki Motoplat i Prufex różnią się szerokością końcówek wciskanych na moduł. Może na początek zamontuj moduł pasujący do szerokości złączek. Czyli w sumie ten który był zamontowany oryginalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:57, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ok tak zrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Sob 20:06, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W przyszłości możesz zmienić jedną lub dwie wąskie końcówki w zależności od posiadanej cewki), na szersze i zamontujesz wtedy każdy moduł. Zawsze podłączasz czarny przewód na środkowy pin modułu, a czerwony i niebieski jeśli nie masz iskry po podłączeniu po prostu zamieniasz miejscami. Cewce ani modułowi takie przełączenie nie szkodzi w najmniejszym stopniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:23, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To jest wyczerpująca odpowiedź.
Dziękuję. Powiadomię o efektach.
Nie mogę się doczekać, pierwszej podróży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 16 Paź 2012 Temat postu: Nareszcie jadę!!!!!! |
|
|
Wreszcie przejechałem pierwsze kilometry na moim rowerku. 30km frajdy!
Jest Super.
Pozdrawiam wszystkich.
Założyłem niebieski moduł, pędzę 20-25 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 16 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gratuluje , teraz czas na eksperymenty , napisz jaki masz silnik. Mam na mysli czy 20 czy 25 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kornel_lew
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:50, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co pytasz. Co oznaczają te liczby 20-25? Jestem laikiem. Na silniku pisze Sachs 301/A. Przejechałem kolejne 50 km - prędkość 26 na silniku to chyba max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:56, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Z przodu na cylindrze jest kwadracik i tam w wersji 20km/h jest wybite 20 , a jak nie ma nic to jest wersja 25 km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek123499 dnia Czw 20:57, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|