|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ricco
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:57, 24 Lip 2014 Temat postu: Pomogę w naprawie- LUBUSKIE |
|
|
MASZ KŁOPOT- pomogę w naprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychumc60
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:53, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
sachs zgubił iskrę gdzie szukać przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:59, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Cewka,modol, swieca ,przerwa miedzy cewka a kolem magnetycznym do sprawdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartbart
Dołączył: 13 Lip 2018
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:41, 13 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Witam, zimny silnik pali od jednego szarpnięcia, jak ciepły nie chce zapalić. Do piero ponownie odpali jak ostygnie. Gaźnik TK.
Proszę o pomoc w diagnozie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro
Dołączył: 07 Lip 2018
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:11, 13 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy na gorącym silniku masz iskrę.
Miałem tak w Simsonie. Na zimno palił na rys. przejechałem jakiś tam odcinek i świrował, albo i nie świrował.
Naszukałem się jak wściekły i dopiero po wymianie cewki wysokiego napięcia, która dostawała przebicie po nagrzaniu się problem znikł.
Druga możliwa usterka, to kończący się pierścień.
Na zimno ma jako taką kompresję, a na ciepło stopień kompresji spada i póki nie zgasisz to pracuje, ale kiedy zgasisz już może nie odpalić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miro dnia Pią 21:27, 13 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jopasek
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UĆ / Rogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:01, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Na ciepłym nie pali brak iskry - cewka padła...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|