Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Serwis w okolicach Krakowa?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nagro




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:25, 03 Cze 2011    Temat postu: Serwis w okolicach Krakowa?

Witam.

Czy znacie jakiś serwis w okolicach Krakowa lub w samym Krakowie który zajmuje się rowerami z silnikami Sachsa?

Mam 3 rowery z takimi silnikami.
Problemem pierwszego marki Sparta jest to że po zapaleniu na ssaniu, gdy przełączam na 1, silnik dostaje zbyt wysokich obrotów i od razu zaczyna kręcić kołem. Próbowałem regulacji niskich obrotów ale nawet przy całkowicie wykręconej śrubce do regulacji silnik pracuje na zbyt wysokich obrotach.

Problemem drugiego marki Sachs Saxonette Classic jest to że wydaje mi się że zalewa się paliwem. Silnik pracuje w miarę normalne ale przy dodaniu gazu dławi się i gaśnie.

Trzeci także marki Sparta wprawdzie pracuje normalnie, jednak i tak wolałbym żeby spojrzała na niego osoba która się na tym zna i ewentualnie dokonała jakiejś konserwacji lub regulacji.

Pozdrawiam i liczę na podpowiedź gdzie się udać z tymi rowerami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:41, 03 Cze 2011    Temat postu:

Będę musiał Cię zmartwić...w Polsce nie ma takich serwisów, a jak by były to koszty serwisowe mogłyby dobić do ceny zakupu sprzętu (używanego roweru). Na forum napewno znajdziesz kogoś z twojej okolicy, kto mógłby zerknąć na rowery.
W obydwóch powyższych przypadkach wina leży po stronie gaźnika.
W pierwszym przypadku może być źle zamontowana przepustnica gazu, a w drugim najprawdopodobniej zanieczyszczony gaźnik (dysza główna, rozpylacz). Napisz jakie są to typy gaźników (Bing, TK)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Pią 16:44, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Pią 15:42, 03 Cze 2011    Temat postu:

Bartek piszesz " nie ma serwisów", a temat niżej? Przegląd, naprawa gaźnika (i nie tylko...) i przykładowo; Gaźnik serwis u Stan'a. Tak, że na Pustyni nie żyjemy. I wcale nie jest tak beznadziejnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:54, 03 Cze 2011    Temat postu:

Nie no, bez jaj, trudno nazwać pojedynczych forumowiczów znających się na rzeczy serwisem. Pewnie, że beznadziejnie nie jest, ale specjalistycznego serwisu sygnowanego logiem "Sachs" do tego typu silnika, nie znajdziesz. Dostępność części też nie powala na kolana, na większość trzeba czekać, a ceny są wysokie... co jak co, ale Tobie chyba tego nie muszę pisać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nagro




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:30, 03 Cze 2011    Temat postu:

Dziękuję koledzy za informacje, rozumiem że autoryzowanych serwisów brak, więc może znajdzie się jakiś forumowicz posiadający wiedzę na tematy tych silników z okolic Krakowa lub ogólnie południowej Polski. Bo z tego co wyczytałem kolega Stan o którym mowa wyżej zamieszkuje północne rejony naszego kraju.

A co do pytania o gaźniki, to jak sprawdzić jaki to rodzaj gaźnika? Jakieś cechy charakterystyczne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Pią 16:38, 03 Cze 2011    Temat postu:

Najprościej po płytce górnej gaźnika. Różnice są wyraźnie widoczne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na dole strony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:25, 07 Cze 2011    Temat postu:

witam panowie ,ja wiem ze do krakowa daleko ,ale polska ,dzieki poczteksowi i innym firmom stala sie jedna wielka wioska i naprzyklad silnik z poznania idzie 2 dni gaznik z katowic chyba 3 dni i wszystko wyslane jako przesylki ekonomiczne ,takze ni4e ma problemu ,a jesli ktos jest troche zakrecony technicznie to sobie poradzi sam ze wszystkim,bo znajdzie wszystkie porady na naszej stronie ,a procz tego sa jeszcze telefony pozdrawiam wszystkich pasjonatow sachs-a i podpowiem jeszcze ze silnik z cyferka 20 pali sporo wiecej niz te inne bo na jeden obrot kola silnik musi wykonac 40obrotow a w tych z przekladnia tyko z dwoma kolami zebatymi jeden obrot kola to 29 obrotow ,ale za to jest slabszy,roznica w zuzyciu paliwa to ponad pol litra bezyny na 100km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 11:52, 07 Cze 2011    Temat postu:

Witaj stan.
Chyba źle napisała Ci się ilość obrotów wału silnika na jeden obrót koła w przypadku przekładni jednostopniowej. W przekładni trzy stopniowej nigdy nie sprawdzałem, jednak w jednostopniowej przekładnie wynosi 1:27 w silniku 25km i 1:33,5 w silniku 20km. Większy moment będzie miał silnik wyposażony w przekładnie 1:33,5. Duże koła zębate maja odpowiednio 54 i 67 zębów, a ślimak dzwonu sprzęgła tylko 2 i stąd taka przekładnia i ilość obrotów wału na jeden pełny obrót koła.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Wto 11:55, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:33, 07 Cze 2011    Temat postu:

nie wykluczone ze jestes bardziej precyzyjny ,nie bede sie w tej sprawie sprzeczal jednakze roznica jest w szybkosci i mocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 14:45, 07 Cze 2011    Temat postu:

Stan nie chodziło mi naprawdę o żadną "precyzje". Jednak gdyby ktoś chciał sobie wyliczyć jakie ma obroty silnika przy danej szybkości, to znając dokładnie wielkość przełożenia, resztę wyliczy dokładnie bez problemu. Tak jak piszesz różnica w szybkości i mocy musi być wyraźnie odczuwalna w przypadku różnych przekładni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:12, 06 Lip 2011    Temat postu:

Potwierdzam! Przyśpieszenie i moc w wersji niemieckiej (20) jest znacznie lepsza, żadna górka mu nie straszna, niestety kosztem prędkości maksymalnej. Mam oba silniki i oba spisują się rewelacyjnie jednak z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że na płaski teren lepiej wybrać wersję holenderską, na górzysty pagórkowaty niemiecką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin