|
www.rowersachs.fora.pl O rowerach z silnikiem Sachs
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sta28
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:08, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Próbowałem wyświetlić link, niestety wyświetlenie tabeli jest blokowane przez explorera. Jest jakiś inny sposób, żebym tabelę mógł sobie ściągnąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek123499
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm woj. lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:05, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalny
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:02, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki! Drukarka poszła w ruch i swoje zrobiła a dla mnie mniej myślenia będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trol
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:08, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jopasek , na twojej stronce wyczytałem taką informację , którą pozwolisz , że tu
wkleję :
"Osobiście polecam także dodawanie co jakiś czas do paliwa uzdatniacza (ołowiu) do paliwa bezołowiowego,silniki dwusuwowe w jakie są wyposażone SPARTAMET, powinny jeździć na etylinie z zawartością ołowiu. Taki uzdatniacz chroni zawory, gniazda i prowadnice zaworów przed zużyciem pokrywając je bezołowiową warstwą ochronną smaru, podobną do wytwarzanej w paliwach ołowiowych."
O których zaworach , gniazdach i prowadnicach piszesz ? Bo chyba nie w Sachsie ? Jest na forum jeszcze kilka banialuków .
Ale to jest nie istotne , ponieważ ogólnie stronka jest bardzo ciekawa .
Są na niej bardzo istotne , łatwo dostępne informacje .
Gratuluję i polecam innym lektórę
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Trol dnia Nie 6:19, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apogeum
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:49, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
mysle ze to byla informacja ogolna dotyczaca silnikow dwusuwowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ringo51
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: Nie 12:34, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
apogeum napisał: | mysle ze to byla informacja ogolna dotyczaca silnikow dwusuwowych |
Ten opis dotyczy raczej silników czterosuwowych. Silnik Sachs ma posiada co prawda zaworek (membranowy) w układzie ssania, ale ze względu na jego budowę, stosowanie dodatków zastępujących ołów jest mu całkowicie obojętne. Czy dodatek ołowiowy zawarty w TBE jest potrzebny pozostałym podzespołom silnika? Proponuje przenieść dyskusję pod link: http://www.rowersachs.fora.pl/spalanie,38/dodatki-do-paliwa,1431.html#13811
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|